صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / از بطری‌ای که خطا رفت تا عصبانیت شفر
از بطری‌ای که خطا رفت تا عصبانیت شفر

از بطری‌ای که خطا رفت تا عصبانیت شفر

استقلال در شب مصدومیت‌های متعدد بازیکنان پدیده مقابل این تیم مغلوب شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پدیده به پایان رسید.

در  نیمه دوم استقلال تلاش زیادی کرد که به گل تساوی و پس از آن برتری برسد اما به گل نرسیدن استقلال باعث عصبی شدن بازیکنان و کادرفنی این تیم شد به طوری که علاوه بر اعتراض‌های پیاپی شفر، مجیدی و طاهری، در دقیقه ۶۵ وقتی داور خطای ایسما روی مدافع پدیده را اعلام کرد، مهاجم استقلال از کوره در رفت و با بازیکنان پدیده وارد درگیری شد؛ درگیری که گسترش یافت و تقریبا تمام بازیکنان وارد آن شدند. همچنین در حین این دعوا یک بطری آب از سوی تماشاگران پدیده به داخل دعوا پرتاب شد که به کسی برخورد نکرد. در پایان کوپال ناظمی، داور بازی یک کارت زرد به ایسما و یک کارت زرد به یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین پدیده داد.

زمین خوردن‌های فراوان بازیکنان پدیده باعث اعتراض و عصبانیت اعضای تیم استقلال از این کار شد.

فرشید باقری، بازیکن استقلال که پس از داربی با محرومیت از سوی باشگاه مواجه شده بود در این بازی دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا برای اولین بار پس از محرومیتش شانس بازی پیدا کند.

حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال ضربات شروع مجدد را بلند ارسال می‌کرد که این مسئله باعث اعتراض شفر به او شد تا دروازه‌‌بان استقلال از خط دفاعی بازیسازی را شروع کند.

پس از پایان این دیدار اعضای تیم پدیده به سمت تماشاگرانشان رفتند و به شادی‌شان را با آن‌ها تقسیم کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.