صفحه اصلی / استان ها / تهران / ‍ نشست صمیمی جمعی از جوانان و نخبگان نسیم شهر با شهردار برگزار شد
‍ نشست صمیمی جمعی از جوانان و نخبگان نسیم شهر با شهردار برگزار شد

‍ نشست صمیمی جمعی از جوانان و نخبگان نسیم شهر با شهردار برگزار شد

در این دیدار رئیس شورای اسلامی نسیم شهر با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: برگزاری این جلسه موجب شادمانی من شد زیرا گزارش‌های بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای توسط جوانان عزیز شهر ارائه شد.

حسینعلی بابایی با بیان اینکه در این گونه جلسات بیشتر دوست دارم شنونده باشم، افزود: خوشبختانه جوانان ما درحال حاضر مطابق علم روز پیش می روند و تفکر جدیدی دارند که موجب خلق ایده های جدید می شود؛ به همین دلیل از شما درخواست دارم مانند گذشته نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه جوانان امیدهای انقلاب هستند اظهار داشت : آینده کشور به دست جوانان رقم خواهد خورد و جوانان با خودسازی و کسب علم و اخلاق مداری میتوانند فرهنگ غنی را در کشور پیاده کنند.

رییس شورای اسلامی نسیم شهر گزارش مشکلات و ارائه راهکار برای حل معضلات شهری توسط جوانان را مهم قلمداد کرد و بیان داشت : نقش جوانان در برون رفت از مشکلات بسیار حائز اهمیت است و جوانان میتوانند منشا اثر بخشی در شهر و پویایی و آبادانی آن باشند.

در ادامه شهردار نسیم شهر ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوانان با اعلام اینکه جوانان به دلیل نوع رویکرد و ذهن خلاق و پژوهشگری که دارند می توانند ایده های جدیدی ارائه دهند، عنوان کرد: ما و همکارانمان در شهرداری ، تمام تلاش خود را می کنیم ایده هایی که قابلیت عملیاتی شدن دارند را به مرحله اجرا برسانیم.

عباس شوندی با اشاره به اینکه سیاست ما در نسیم شهر و برای پیشبرد اهداف، استفاده از جوانان است، افزود: خوشبختانه با برگزاری این جلسات حرکت جدیدی برای حضور جوانان در سطح شهر فراهم شده است حضور آنان علاوه بر کمک به مدیریت شهری، خدمت و کمک به توسعه و آبادانی شهر است به همین دلیل انگیزه خاصی برای فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در نسیم شهر برخلاف سایر مناطق با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم بر همه محدودیت‌ها غلبه کنیم و بهترین خدمت رسانی را به تمامی شهروندان شهر داشته باشیم زیرا با توجه به موقعیت خاص نسیم شهر، تمامی شهروندان به نوعی با ما ارتباط دارند.

همچنین مطالعه کنید:

اراضی کشاورزی

بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین مجهز به آبیاری نوین است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌حسین کاغذلو امروز بعدازظهر‌۳۰ آذرماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.