چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پدیده شهر خودرو- استقلال؛ آبی‌ها به صدر نزدیک تر می‌شوند؟

پدیده شهر خودرو- استقلال؛ آبی‌ها به صدر نزدیک تر می‌شوند؟

با تساوی پرسپولیس و سپاهان و شکست تراکتورسازی، دو تیم استقلال و پدیده شانس خوبی در اختیار دارند تا به اهدافشان در لیگ نزدیک تر بشوند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین سازی

به گزارش کسب و کار نیوز، دو بازی باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) برگزاری می‌شود.
پدیده شهر خودرو- استقلال؛ ورزشگاه امام رضا (ع)، ساعت ۲۰:۱۵
با توجه به تساوی پرسپولیس و سپاهان و همچنین شکست تراکتورسازی برابر ذوب آهن، این مسابقه بهترین فرصت برای هر دو تیم است تا به اهداف خود نزدیک تر بشوند. استقلال ۵۰ امتیازی در صورت برد در رده دوم قرار می‌گیرد و فاصله اش با صدر جدول فقط ۳ امتیاز می‌شود که با توجه به بازی حساس هفته آینده تراکتورسازی و پرسپولیس، می‌توانند حتی به صدرنشینی در هفته آینده خوشبین باشند.
از طرفی پدیده هم که تقریباً از کورس قهرمانی عقب افتاده است با ۴۶ امتیاز به دنبال برد است تا برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از دیگر مدعیان عقب نماند.
برد استقلال در این دیدار رقابت برای قهرمانی داغ‌تر می‌کند و پیروزی پدیده احتمالاً حساسیت برای کسب سهمیه را بین تیم‌ها بالاتر می‌برد.
صنعت نفت آبادان- نفت مسجد سلیمان؛ ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۹:۱۵
این مسابقه برای تیم شهر مسجد سلیمان حساسیت بیشتری دارد چرا که آنها اگر بازی را ببرند فا صله شأن را سپیدرود به ۴ امتیاز می‌رسانند و کمی از نگرانی‌هایشان برای سقوط کردن به لیگ دسته یک کاسته می‌شود. اما در صورت برد نفت مسجد سلیمان دیگر تیم خوزستانی یعنی استقلال سقوطش به لیگ دسته یک قطعی می‌شود.
صنعت نفت آبادان هم که روی دور نبردن بود، در دو هفته گذشته با کسب دو پیروزی خودش را از منطقه خطر دور کرد تا این بازی را با استرس کمتری آغاز کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.