صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نیمار: پیش از دیدار برابر استراسبورگ تهدید شدم
نیمار: پیش از دیدار برابر استراسبورگ تهدید شدم

نیمار: پیش از دیدار برابر استراسبورگ تهدید شدم

مهاجم پاری سن ژرمن اعلام کرد که پیش از دیدار برابر استراسبورگ تهدید شده است.

نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، نیمار بالاخره دوران نقاهتش به پایان رسید و در این هفته توانست پس از سه ماه در میادین حاضر شود. مهاجم پاری سن ژرمن در این دوران با انتقادهای زیادی روبرو شد. بیشترین انتقاد سفرش به ریودوژانیرو و شرکت در کارناوال بود. حتی نتو نیز به مهاجم برزیلی در این رابطه کنایه زد. نیمار درباره این اتفاق‌ها صحبت کرد و به ESPN گفت: البته که مرا آزار می‌دهد. من آسیب دیده بودم اما می‌توانستم راه بروم. دو ماه تمرین می‌کردم. بیش از همه صحبت‌های بازیکنان بازنشسته مرا عصبانی می‌کرد. آنها نیز بازی می‌کردند و همین کارها را انجام می‌دادند. برخی از آنها کارهای بدتری می‌کردند. این حرف‌ها مرا اذیت می‌کرد.

مهاجم پاری سن ژرمن در ادامه اظهار کرد: می‌خواهم صادق باشم. نیش و کنایه‌ها مرا خیلی آزار داد. اکنون دیگر برایم اهمیتی ندارد و نمی‌خواهم توضیح بیشتری بدهم. کسی که مرا می‌شناسد می‌داند من چه شخصیتی دارم.

یکی دیگر از انتقادها به نیمار “نمایشی بودن” بازی‌هایش است. او در این رابطه گفت: همه از نحوه بازی من آگاه هستند. توپ‌گیری و حمله کردن. بهترین ویژگی من دریبل زدن است. به همین خاطر از انتقادها به خاطر نحوه بازی‌ام ناراحت می‌شوم. روش بازی من به گونه‌ای است که باعث می‌شود تماشاگر به ورزشگاه برود. هیچکس برای تماشای ضربه زدن به استادیوم نمی‌رود. اگر می‌خواهند شاهد چنین صحنه‌هایی باشند مسابقات MMA یا بوکس را تماشا کنند. من از نحوه فوتبال خود خشنودم و می‌خواهم به همین روند ادامه دهم.

ستاره برزیلی افزود: همه به من می‌گویند نمایشی بازی می‌کنم. پس از هفت ماه به خاطر تلاش برای سرپا ماندن دوباره با همان مصدومیت روبرو شدم. برخی‌ها به من گفتند می‌توانستی روی زمین بیفتی. زمانی که به زمین افتاده باشم و تلاش کنم بازی کنم با خطاهای بیشتری روبرو می‌شوم و شرایط سخت می‌شود.

مهاجم پاری سن ژرمن درباره تهدید شدنش پیش از دیدار برابر استراسبورگ در جام حذفی فرانسه گفت: تیم بزرگ، تیم کوچک… فکر می‌کنم این بیشتر ترسناک باشد. روزی که من آسیب دیدم قبل از بازی با یک تهدید روبرو شدم.

نیمار در پایان به جدایی اش از بارسلونا و امضای قرارداد با پاری سن ژرمن اشاره کرد و گفت: می‌خواستم یک چالش جدید را تجربه کنم. می‌خواستم پیروز شوم و به دنبال چیز جدیدی باشم. سختی‌های تازه‌ای را پیدا کنم. بارسلونا باشگاهی است که همیشه مرا به وجد می‌آورد و هنوز هم این چنین است. با هم تیمی‌های سابقم صحبت می‌کنم اما می‌خواستم تجربه جدیدی داشته باشم. تصمیم بر جدایی از بارسلونا خیلی سخت بود. در برخی از زمان‌ها شک کردم و به خودم گفتم این باشگاه را ترک نمی‌کنم. دو هفته در چنین شرایطی قرار داشتم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.