صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / سه ونیم تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در میاندوآب امحاء شد
سه ونیم تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در میاندوآب امحاء شد

سه ونیم تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در میاندوآب امحاء شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب گفت: نزدیک به چهار تن انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان امحاء شد.

امحاء ۲۰ تن کالای قاچاق - کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز، طهماسب غفاری در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ارزش ریالی مواد غذایی امحاء شده تقریبا ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که شامل انواع لبنیات، نوشیدنی ها، چیپس پفک و سایر تنقلات و مواد پروتئینی است که در هفته های اخیر توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این شبکه هنگام بازدید از مراکز عرضه کشف و ضبط شده است.

غفاری افزود: این مقدار مواد غذایی به علت فاسد بودن و منقضی بودن تاریخ مصرف آنها توقیف و جمع آوری شده است که در صورت مصرف می توانست سلامتی شهروندان را با تهدید مواجه کند.

رئیس مرکز بهداشت میاندوآب گفت: این مقدار مواد غذایی با حضور نماینده مقام قضایی در محل دفع پسماند شهری این شهرستان امحاء شد.

وی ضمن تشکر از کارکنان واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب که در طرح سلامت نوروزی امسال توانستند انتظارات بهداشتی مردم و همچنین مسئولین را برآورده سازند، گفت: پرسنل این واحد در تمامی روزهای سال نظارت بر مراکز عرضه را همچنان با دقت لازم انجام داده و پاسخگوی سامانه تلفنی ۱۹۰ هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.