صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تمام کارگاه‌های تولیدی اردبیل به دقت رصد می‌شود
تمام کارگاه‌های تولیدی اردبیل به دقت رصد می‌شود

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل:

تمام کارگاه‌های تولیدی اردبیل به دقت رصد می‌شود

سرپرست معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: تمام یک هزار و 141 کارگاه تولیدی استان اردبیل در سال رونق تولید به دقت مورد رصد قرار می‌گیرد تا تولید و اشتغال آنها تثبیت و تقویت شود.

واحد تولیدی

به گزارش کسب و کار نیوز، ارژنگ عزیزی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده رکن تولید را نیروی انسانی و کارگرانی می‌دانیم که در کنار مجاهدت کارفرمایان و سرمایه‌گذاران سعی‌شان بر خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان و کارگران در این شرایط سخت کشور و در جبهه اقتصادی سربازان خط مقدم هستند، خاطرنشان کرد: ما رشد و بالندگی استان اردبیل را مرهون کارگرانی هستیم که با ایجاد عوامل انگیزشی و همچنین تعلق سازمانی تلاش می‌کنند تا در واحدهای تولیدی مختلف رشد و بالندگی حقیقی را رقم بزنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید و با تاکید مقام عالی استان از ۱۰ روز گذشته ما بازدید از تک تک واحدها، بنگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی را در استان شروع کردیم و با رصد دقیق یک هزار و ۱۴۱ واحد تولید استان سعی ما بر این است تا حمایت از تولید و اشتغال موجود و تقویت سرمایه‌گذاری‌ها و خروج از رکود واحدهای تولیدی به سرانجام برسد.

در این مراسم رئیس خانه کارگر استان اردبیل نیز با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: کار و تلاش رمز بقای جامعه است و در فعالیت‌های اقتصادی و تولید محصول با ارزش افزوده بالا مجاهدت کارگران همواره نمودی عینی پیدا می‌کند.

مرتضی مقدم خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام به دو قشر کارگر و کشاورز در تولید ثروت و رشد مادی جامعه توجهی جدی شده به طوری که پیامبر اکرم(ص) دست کارگر را بوسیده و بر کسب روزی حلال تاکید کرده است.

وی کارگران استان اردبیل را کارگرانی سختکوش، شریف و در عین حال کم‌توقع معرفی کرد و گفت: با حمایت مسئولان استان از این جامعه شریف ما در یک سال اخیر کمترین تنش را در جامعه کارگری استان شاهد بودیم و امیدواریم با قدم‌های خوبی که در مسیر ارتقای معیشت و تامین نیاز جامعه کارگری برداشته شده اسباب رضایت آنها فراهم آید.

مقدم اجرای صحیح قانون مزد را در سال جدید سودمند و ثمربخش به نفع کارگران توصیف کرد و افزود: با تصمیم شورای دستمزد امیدواریم امسال فاصله مزد و تورم به حداقل رسیده و کارگران با دریافتی‌های مناسب انگیزه کار بیشتر و جهاد مضاعف را در عرصه سازندگی کشور پیدا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.