صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / احتمال لغو اعزام تیم ملی تیروکمان کامپوند به مسابقات جهانی بخاطر کمبود اعتبار

احتمال لغو اعزام تیم ملی تیروکمان کامپوند به مسابقات جهانی بخاطر کمبود اعتبار

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: برای مسابقات جهانی هلند اعزام تیم‌های ریکرو و جانبازان و معلولان بخاطر کسب سهمیه المپیک در اولویت است، اما هنوز وضعیت تیم کامپوند برای اعزام مشخص نیست.

شعبانی بهار

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی شانگهای چین اظهار کرد: تیم ریکرو در حال حاضر در اردوی تمرینی خارج از کشور که در گوانگجو برپاست در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در جام جهانی شانگهای چین است. البته قرار است این تیم روز شنبه ۷ اردیبهشت دو بازی دوستانه با تیم‌های گوانگجو برگزار کند. این اردو تا چهاردهم اردیبهشت ادامه دارد و سپس تیم برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی از گوانگجو راهی شانگهای می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میلاد وزیری نیز پس از رکوردگیری تیم را در شانگهای چین همراهی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: پس از پایان اردوی برون مرزی در گوانگجو از کمانداران رکوردگیری مجددی توسط کادر فنی انجام خواهد شد که همزمان با رکوردگیری کمانداران در چین، از میلاد وزیری نیز در سایت تیروکمان رکوردگیری صورت می‌گیرد که اگر رکوردهای وی مورد تأیید کادر فنی باشد، برای جهانی هلند انتخاب خواهد شد. البته وی حتی در صورت ثبت رکوردهای بالاتر نیز به شانگهای چین نمی‌رود و اسامی کمانداران شرکت‌کننده پیش از این نهایی شده است.

رئیس فدراسیون تیروکمان همچنین در خصوص وضعیت تیم کامپوند نیز اظهار کرد: تیم کامپوند در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی که در سایت تیروکمان برپاست، حضور دارد که این اردو تا چهاردهم اردیبهشت ادامه دارد، سپس تیم برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین می‌رود. البته چون تیم ریکرو زنان و مردان و تیم ریکرو و کامپوند جانبازان و معلولان برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک در اولویت هستند و تیم کامپوند المپیکی نیست به احتمال زیاد تیم کامپوند به مسابقات جهانی هلند نمی‌رود و سعی داریم تمام تمرکز خود را بر روی تیم‌های المپیکی و پارالمپیکی قرار دهیم تا موفق به کسب سهمیه شویم.

شعبانی بهار در پایان پیرامون تیم تیروکمان جانبازان و معلولان نیز گفت: این تیم از ۱۰ اردیبهشت اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند که این اردو تا ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، سپس اوایل خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی عازم هلند می‌شود. همچنین زهرا نعمتی در هر دو رویداد برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک هر دو تیم را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.