صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پلیس برای مردم و خدمتگزار آنان است
پلیس برای مردم و خدمتگزار آنان است

پلیس برای مردم و خدمتگزار آنان است

مشاور فرمانده ناجا گفت: پلیس باید از میان مردم و برای آنها باشد زیرا اقتدار پلیس متناسب با ارزش‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه است.

خسارت سیل و امدادرسانی به سیل زدگان  سه روستای داشک، علی رمرودی و آبیل در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار “بهرام نوروزی” در بازدید از کمپ‌های مناطق سیل زده پلدختر با بیان اینکه پلیس به عنوان خدمتگزار مردم با تلاش شبانه روزی، امنیت شهروندان را تامین خواهد کرد، گفت: باید همواره پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم.

وی با بیان اینکه پلیس افتخار دارد، خادم مردم است، گفت: حضور مسئولان و دولتمردان در مناطق سیل زده و دلجویی از آنان، باعث دلگرمی، ایجاد قوت و کاهش آلام می شود.

مشاور فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: بحمدالله در مناطق سیل زده هیچ گونه مشکل امنیتی و انتظامی وجود نداشته که مرهون همکاری مردم و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس است.

به گفته سردار نوروزی، مردم استان لرستان و به ویژه شهرستان پلدختر مردمی ولایت مدار، دوستدار اهل بیت (ع) و شهید پرور هستند که دلیل این مدعا حضور فعال در ۸ سال دفاع مقدس ، مدیریت مجاهدانه و رشادت های آنان می باشد.

مشاور فرمانده ناجا، تلاش و مجاهدت پلیس برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از افتخارات ناجا برشمرد و ادامه داد: ماموران پلیس تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار هموطنان مناطق سیل زده حضور شبانه روزی دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اصل و اساس وجودی پلیس بر پایه مردم محوری است، گفت: پلیس باید از میان مردم و برای آنان باشد زیرا اقتدار پلیس متناسب با ارزش های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه است.

سردار نوروزی در خاتمه گفت: ما مسئولان در راستای وظیفه ذاتی خود هر آن چه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و با تمام وجود در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.