صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شگفتی‌سازان لیگ بسکتبال فردا در فینال می‌جنگند/ گرگانی‌ها میزبان بازی اول مقابل نفت
شگفتی‌سازان لیگ بسکتبال فردا در فینال می‌جنگند/ گرگانی‌ها میزبان بازی اول مقابل نفت

شگفتی‌سازان لیگ بسکتبال فردا در فینال می‌جنگند/ گرگانی‌ها میزبان بازی اول مقابل نفت

فینال لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از فردا آغاز می‌شود که دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان باید به میزبانی گرگان مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

بازی بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۱۵ بازی‌های مرحله فینال لیگ‌برتر بسکتبال شروع خواهد شد تا در نهایت تکلیف قهرمان فصل جاری لیگ برتر مشخص شود. قهرمانی که برخلاف انتظارها باید از بین دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان معرفی شود. اتفاقی که شاید خیلی‌ها به آن فکر نمی‌کردند و دو تیم شیمیدر و پتروشیمی را در این فینال می‌دیدند اما، این دو تیم پر طرفدار گرگان و آبادان بودند که گوی سبقت را در مرحله نیمه‌نهایی از حریفان خود ربوده و فینالیست شدند.

به این ترتیب نخستین بازی فینال فردا (جمعه) ۶ اردیبهشت ماه به میزبانی گرگانی‌ها برگزار می‌شود تا دو تیم نفت و شهرداری گرگان نخستین جدال خود در این مرحله را آغاز کنند.

گرگانی‌ها که توانستند با در اختیار داشتن ستارگانی چون “پِری پِتی” گارد رأس آمریکایی خود در مرحله نیمه‌نهایی تیم قدرتمند شیمیدر را از پیش‌رو بردارند، حالا قصد دارند در گرگان و با حضور هواداران پر شور و پر تعداد خود به شگفتی سازی در لیگ ادامه دهند. شاگردان کلاسنگیانی که در مرحله نیمه‌نهایی فوق‌العاده بودند، حالا شانس این را دارند که در دو بازی ابتدایی فینال میزبان حریف خود باشند و از حضور طرفداران خود استفاده کنند تا با کسب دو پیروزی در بازی‌های اول، نیمی از راه را برای قهرمانی طی کنند.

اما در سوی دیگر میدان تیم نفت آبادان با هدایت حماد سامری دست به کار بزرگی زد و توانست در مرحله نیمه نهایی مدعی اول عنوان قهرمانی یعنی پتروشیمی بندر امام را یک‌بار در خانه خودش و دو بار در آبادان شکست داده و راهی فینال این رقابت‌ها شود. کاری که خیلی‌ها فکر می‌کردند پتروشیمی آن را انجام دهد اما، نفتی‌ها نشان دادند که قصد دارند عنوان قهرمانی را پس از چندین سال کسب کنند و به همین دلیل ترسی از بازی در خانه حریفان ندارند.

مرحله فینال لیگ‌برتر بسکتبال به صورت سه از پنج برگزار می‌شود، یعنی هر تیمی که بتواند در سه بازی از پنج بازی مرحله فینال به برتری برسد، قهرمان لیگ‌برتر بسکتبال خواهد شد.

برنامه بازی‌های فینال به شرح زیر است:
بازی اول: جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶:۱۵ در گرگان
بازی دوم: شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در گرگان
بازی سوم: چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در آبادان
بازی چهارم: پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در آبادان
بازی پنجم: یک‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در گرگان

تیم‌های پتروشیمی و شیمیدر نیز که برای بازی رده‌بندی باید به مصاف هم می‌رفتند، با توافقاتی که انجام دادند با تأیید فدراسیون بسکتبال مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفته و دیگر بازی رده‌بندی را برگزار نمی‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.