صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اتلتیکومادرید قهرمانی بارسلونا را به تعویق انداخت

اتلتیکومادرید قهرمانی بارسلونا را به تعویق انداخت

اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر والنسیا اجازه نداد بارسلونا در این هفته فاتح لالیگا شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و ۳ بر ۲ مهمانش را در واندا متروپولیتانو شکست داد.

اتلتیکو بازی را بهتر شروع کرد و توانست خیلی زود به گل برسد. آلوارو موراتا با پاس خوان فران در دقیقه ۹ دروازه مهمان را باز کرد. برتری قرمز و سفیدپوشان ادامه داشت و این تیم اجازه کار به والنسیا نمی‌داد. با این حال شاگردان مارسلینیو توانستند نتیجه را جبران کنند. کوین گامیرو در دقیقه ۳۶ بازی را به تساوی رساند‌‌.

در شروع نیمه دوم اتلتیکو به گل رسید. آنتوان گریزمان در دقیقه ۴۹ با ضربه سر گلزنی کرد. والنسیا که نمی‌خواست شکست بخورد حمله کرد. این تیم به گل نزدیک شد اما واکنش خوب یان اوبلاک اجازه گلزنی را به آن‌ها نداد. دقایقی نتو توانست ضربه موراتا را مهار کند.

در یکی از حمله‌های والنسیا ضربه بازیکن این تیم به دستان سائول نیگس برخورد کرد. داور به کمک VAR پنالتی به نفع مهمان اعلام کرد و دنی پارخو بازی را در دقیقه ۷۷ دوباره مساوی کرد. با این حال اتلتیکو خیلی زود به گل رسید‌. آنخل کورئا با یک شوت زیبا در دقیقه ۸۱ بازی را ۳ بر ۲ کرد.

والنسیا در ادامه چند موقعیت خلق کرد اما نتوانست به گل برسد. در نهایت سه امتیاز بازی به اتلتیکو رسید تا هم قهرمانی بارسلونا به تعویق بیفتد و هم والنسیا فرصت صعود به جایگاه چهارم را از دست بدهد. شاگردان مارسلینو به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

اتلتیکو با ۷۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و والنسیا ۵۲ امتیازی در رتبه پنجم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.