چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: با تمام بضاعت‌مان مقابل ماشین‌سازی قرار می‌گیریم

دایی: با تمام بضاعت‌مان مقابل ماشین‌سازی قرار می‌گیریم

سرمربی سایپا می‌گوید این بازی از لحاظ جدولی نمی‌تواند کمکی به دو تیم انجام دهد.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا از نظر جدولی نه برای ما و نه برای تیم حریف می‌تواند کاری انجام دهد. ما همیشه بازی‌های سختی برابر ماشین‌سازی داشته‌ایم و فردا هم بازی سختی در پیش داریم. ماشین‌سازی از نظر کادر فنی و مالکیت افراد توانمندی دارد. ما با تمام بضاعت‌مان وارد این بازی می‌شویم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

او ادامه داد: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک کند. امیدوارم که در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

دایی تاکید کرد: نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی فردا داریم و این بازی برای ما نسبت به تیم ماشین‌سازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک امتیاز برای کافی نیست و می‌خواهیم دست پر از ورزشگاه خارج شویم. بازی‌های پایانی برای تیم‌هایی مثل ما خیلی سخت است و باید از نظر انگیزشی کار بیشتری روی بازیکنان انجام دهیم. در این گونه بازی‌ها شاید برد و باخت برای بازیکن زیاد مهم نباشد اما کار بسیار سخت انگیزه است و تیم‌هایی که مثل ما نه پول و نه طرفدار دارند کار کردن در هفته‌های پایانی بسیار سخت‌تر است.

او درباره کار نکردن با بازیکنان نامدار خاطر نشان کرد: کار کردن با بازیکن اسمی یا غیر اسمی فرقی نمی‌کند. زمانی که در پرسپولیس بودم، در نیم فصل دوم حتی یک ریال هم به تیم واریز نشد و آقای رویانیان ماشینش فروخت و به بازیکنان پول تزریق کرد. فوتبال فقط مربی‌گری نیست. کادر پشتیبانی مثل مدیریت بسیار مهم است و می‌تواند تیم را حمایت کند اما متأسفانه در چند سال اخیر به غیر از سال گذشته که آقای درویش تا حدودی پا به پای ما آمد، از نظر مدیریتی مشکل داشتیم. سال گذشته اگر پنالتی ما برابر همین ماشین‌سازی گرفته می‌شد شاید وضعیت ما فرق می‌کرد. در تیم صبای قم و نفت تهران چنین مشکلاتی بود اما با همین تیم‌ها توانستیم نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی جام حذفی را با نفت تهران بگیریم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.