صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تصویب اعطای خدمات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان سیل‌زده در صندوق نوآوری
تصویب اعطای خدمات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان سیل‌زده در صندوق نوآوری

تصویب اعطای خدمات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان سیل‌زده در صندوق نوآوری

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب خدمات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مناطق سیل‌زده در هیأت عامل صندوق خبر داد.

سیل خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر محمد صادق خیاطیان در این باره گفت: به منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی که محل اجرای طرح‌هایشان در شهرستان‌های آسیب دیده از حوادث سیل اخیر قرار دارد، خدمات ویژه‌ای در هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تصویب رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه اخیر درخواست تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع آثار ناشی از سیل از چارچوب تسهیلات صندوق خارج از نوبت بررسی می‌شود، خاطر نشان کرد: همچنین علاوه بر امکان امهال بازپرداخت و تقسیط مجدد آن به صورت ویژه برای واحدهای خسارت دیده متناسب با حجم خسارت وارده امکان بازنگری در برخی مفاد تسهیلات اعطایی فراهم شده است.

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: صندوق درصدد است با همکاری پارک‌های علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استانی برآورد کاملی از میزان خسارت واحدهای دانش بنیان به عمل آورده و متناسب با آن در چارچوب مصوبه اخیر به شرکت‌های آسیب دیده برای رفع مشکلات کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.