صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / فعالیت انتخاباتی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

ظریفیان :

فعالیت انتخاباتی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: ما هنوز به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نکرده و فعالیت انتخاباتی نداشته ایم اما احتمال می‌دهم بعد از ماه رمضان، ورود جدی به انتخابات داشته باشیم.

غلامرضا ظریفیان

غلامرضا ظریفیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها هنوز به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نکرده است، اظهار کرد: کشور از اول سال درگیر مساله سیل بود و مردم دچار مشکل شده بودند و ما هم در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها مشغول همین مساله بودیم.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل ما هنوز وارد بحث انتخابات نشده‌ایم و احتمال می‌دهم بعد از ماه رمضان، ورود جدی به انتخابات داشته باشیم. معمولاً گفت‌وگوها و زمزمه‌ها در افطاری‌های ماه رمضان آغاز شده و بحث‌های جدی درباره انتخابات پس از ماه رمضان پی‌گیری می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که آیا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا شورای عالی سیاست‌گذاری به موضوع انتخابات ورود کرده‌اند، بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم این شوراها هم به انتخابات ورود نکرده‌اند.

ظریفیان درباره رویکرد انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها نسبت به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو گفت: ما به کار جمعی اعتقاد داشته و پای بند خرد جمعی خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.