صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دو گام تا اعلام مسافران لیگ برتر

هفته سی و سوم لیگ دسته یک

دو گام تا اعلام مسافران لیگ برتر

لیگ دسته یک فوتبال به ایستگاه سی‌ و سوم خود رسیده است و اوج هیجان، این رقابت‌ها را فرا گرفته است.

دیدار تیم‌های سرخ‌پوشان پاکدشت و شهرداری تبریز لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز (سه‌شنبه) در حالی با انجام هفت بازی برگزار خواهد شد که تنها دو هفته تا پایان لیگ دسته یک باقی مانده است و تیم‌های گل‌گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و گل‌ریحان البرز شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

گل‌گهر سیرجان که با ۵۲ امتیاز در صدرنشین رقابت‌ها است این هفته با شهرداری ماهشهری روبه‌رو خواهد شد که با ۲۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. روی کاغذ شاگردان وینگو بگوویچ در این بازی، کار سختی نخواهد داشت اما شهرداری ماهشهر در صورت شکست در این بازی و امتیاز گرفتن شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر که با ۲۵ امتیاز بالاتر از این تیم قرار دارند، شانسی برای بقا در لیگ یک را نخواهند داشت.

اما در مهم‌ترین بازی امروز، سرخ‌پوشان پاکدشت به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود، شاگردان مهدی پاشازاده که با باخت برابر گل‌ریحان البرز در هفته گذشته شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن در انتهای فصل روبه‌روی شاگردان عبدالله ویسی خواهد رفت. در مقابل شاهین شهرداری بوشهر که با ۵۱ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است، این هفته آخرین بازی خود را انجام خواهد داد و باید در این بازی سنگ تمام بگذارد تا اطمینان خود را برای صعود به لیگ برتر بیش‌تر کند.

در بازی مهم دیگر امروز، شهرداری تبریز میزبان گل‌ریحان البرز رده سومی است که به پیروزی در این بازی خارج از خانه احتیاج مبرمی دارد. هم‌چنین شاگردان مجتبی حسینی باید نیم نگاهی هم به تفاضل گل در این بازی داشته باشند که مقابل گل‌گهر سیرجان صدرنشین کار راحت‌تری داشته باشند. گل‌ریحان البرز در صورتی که در این بازی امتیاز از دست بدهد، با کسب امتیاز توسط شاهین بوشهر از سرخ‌پوشان پاکدشت، دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت.

در این هفته نود ارومیه و ملوان بندر انزلی بازی نخواهند کرد و استراحت دارند.

برنامه هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

مس رفسنجان – خونه به خونه ساعت ۱۷:۰۰

بادران تهران – آلومینیوم اراک ساعت ۱۷:۰۰

کارون اروند خرمشهر – قشقایی شیراز ساعت ۱۷:۰۰

شهرداری تبریز – گل ریحان البرز ساعت ۱۷:۰۰

فجر سپاسی – مس کرمان ساعت ۱۷:۰۰

گل‌گهر سیرجان – شهرداری ماهشهر ساعت ۱۷:۰۰

سرخ‌پوشان پاکدشت – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۷:۰۰

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.