صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سعیدی: اقدامات ترامپ با همراهی نیروهای وفادار به انقلاب به تباهی کشیده می شود
سعیدی: اقدامات ترامپ با همراهی نیروهای وفادار به انقلاب به تباهی کشیده می شود

سعیدی: اقدامات ترامپ با همراهی نیروهای وفادار به انقلاب به تباهی کشیده می شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: بدعهدی برجام و تلاش‌های مذبوحانه دولت آمریکا برای تمدید نکردن معافیت خرید نفت ایران برای برخی کشورهاست و البته اقدامات ترامپ پاسخ موجب اتحاد بیشتر مردم مقاومت کشورمان شد.

زهرا سعیدی مبارکه

به گزارش کسب و کار نیوز٬ زهرا سعیدی در نطق میان دستور عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاءالله با همدلی و همراهی همه نیروهای وفادار به انقلاب و مقاومت در خور ستایش مردم عزیز کشورمان و با هدایتگریهای رهبر فرزانه انقلاب اقدامات ترامپ به تباهی کشیده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سیل نوروزی گفت: مردم و مسؤولان استان اصفهان به ویژه شهرستان مبارکه بار دیگر در مدیریت بحران، سنگ تمام گذاشتند.

سعیدی ادامه داد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی مردم از خادمان‌شان در خانه ملت انتظار انجام اقدامات به‌هنگام و همراه با سعه صدر و مطالعه کامل و کافی برای اخذ بهترین تصمیمات را دارند.

وی با اشاره به موقعیت خاص زمین‌های کشت برنج در شهرستان مبارکه گفت: سطح کشت برنج در استان اصفهان با تلاش های مدیران وزارت نیرو از طریق کاهش پرداخت تسهیلات به کشاورزان و پر کردن چاه‌های آب کشاورزی از ۵۰۰۰ هکتار در چهار سال گذشته به ۱۵۰۰ هکتار در سال جاری کاهش یافت اما چرا سخت گیری‌ها برای مدیریت آب فقط محدود به استان اصفهان می شود؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: آمایش سرزمین، مدل بومی زمین، نوع خاک و مدل کشت در فرایندهای علمی و استانداردهای وزارت جهاد کشاورزی هیچ جایگاهی ندارد. سطح آب در زمین‌های بستر رودخانه زاینده رود خصوصاً در شهرستان مبارکه به جز برنج اجازه کشت هیچ بذری را نمی دهد. در این زمین ها گندم و ارزن هم کاشته شد اما به دلیل قرار گرفتن آب روی سطح زمین زراعی ریشه این محصولات خفه شد و محصول آن‌ها به بار ننشست.

وی از مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی پرسید: به نظر شما در زمینی که سطح آبش بالاست چه کشتی به جز برنج می‌توان کاشت؟ وقتی آب زاینده رود رها می شود خواسته یا ناخواسته زمین‌های در بستر حریم به رودخانه تا ارتفاع ۳۰ سانتی متری از آب اشباع می شود چه محصولی به جز برنج که پانصد سال است در این زمین ها کاشته می شود، قابل کشت است؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.