صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سبحانی‌فر: شرایط تورمی لزوم اجرای نظام رتبه بندی معلمان را مضاعف کرده است

سبحانی‌فر: شرایط تورمی لزوم اجرای نظام رتبه بندی معلمان را مضاعف کرده است

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش به وی متذکر شد: شرایط تورمی ایجاد می کند که نظام رتبه بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار

به گزارش کسب و کار نیوز، رمضانعلی سبحانی‌فر در تذکر شفاهی در جلسه نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس از اقدامات به موقع فرمانداران شهرستانهای حوزه انتخابیه اش به دلیل مدیریت به موقع و اصولی بحران سیل تشکر کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای وزیر، خسارت‌های وارد شده تگرگ و سیل اخیر به زمین ها و محصولات کشاورزان را هرچه سریعتر برآورد و پرداخت کنید و بیمه محصولات کشاورزی که چندان مورد توجه نیست را در دستور کار قرار دهید.

وی با انتقاد از عملکرد بانک کشاورزی در دریافت مضاعف تضامین از کشاورزان گفت: بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات پایدار روستایی علاوه بر تضمین تسهیلات اسناد رسمی برای محل، طرح دامداری و کشاورزی را نیز مطالبه می کند که اقدام نادرستی است چرا که تضمین تسهیلات پرداختی را با سایر تضامین دریافت می‌کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با انتقاد به عملکرد مدیر عامل شرکت  ایران ایر در راه نینداختن پروازهای سبزوار به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.