صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر زاینده رود و آزادسازی ۵۰ هزار مترمربع
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر زاینده رود و آزادسازی ۵۰ هزار مترمربع

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خبر داد:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر زاینده رود و آزادسازی ۵۰ هزار مترمربع

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: عملیات تخریب ۲۰ محوطه ساخت و ساز غیرمجاز مستقر در بستر رودخانه زاینده رود در شهر باغ بهادران روستای چم آسمان آغاز و آزادسازی اراضی آنها نیز در حال انجام است.

ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر زاینده رود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، مسعود میر محمد صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: از روز دوشنبه بیست و ششم فروردین ماه با اخذ صدور دستور تبصره ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از دادستان شهرستان، تخریب ۲۰ ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه زاینده رود در روستای چم آسمان شهر باغ بهادران آغاز و آزادسازی اراضی آن در حال انجام است.

وی با بیان این که این آزادسازی ها در محور شرق و غرب رودخانه زاینده رود در حال گسترش است، تصریح کرد: در این آزاد سازی ها مساحتی در حدود ۲ هکتار از اراضی بستر رودخانه زاینده رود که در مجاورت مادی سنتی مدیسه با ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه از جمله سکو سازی، احداث آلاچیق و ساخت ویلا محصور شده بودند را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان اضافه کرد: پیش بینی می شود تا اوایل این هفته تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز به اتمام برسد.

وی یادآور شد: در اسفند سال گذشته تعداد ۲۸ ویلا نیز با صدور دستور قضایی تخریب شد و با اجرای این حکم در مجموع نزدیک به ۵۰ هزار متر مربع از این اراضی آزادسازی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.