صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسی همه چیز نیست
مسی همه چیز نیست

مسی همه چیز نیست

بارسلونا در روزی که ستاره اش نتواند گلزنی کند می تواند پیروز شود.

لیونل مسی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، لیونل مسی با به ثمر رساندن ۳۳ گل و ۱۵ پاس گل در صدرنشینی بارسلونا بی تاثیر نبوده است و می‌توان گفت آبی اناری‌ها به لطف ستاره آرژانتینی دوباره قهرمان لالیگا خواهند شد. با این حال در نبود مسی یک تیم پشت آن است. این موضوع در آمار دیده می‌شود. بارسا در این فصل هفت پیروزی بدون گلزنی مهاجمش به دست آورده است. بدون آن ۲۱ امتیاز داستان کنونی کاملاً متفاوت بود. فوتبال یک ورزشی گروهی است و درخشش مسی تنها کافی نیست.

آبی اناری‌ها برابر وایادولید، رئال سوسیداد (دو دیدار)، رئال مادرید (دو بازی)، رایووایکانو و ویارئال برای پیروزی به گلزنی ستاره آرژانتینی نیاز نداشتند. عثمان دمبله و لوییس سوارس در این بازی‌ها گلزنی کردند. اوج درخشش سوارس به دیدار برابر رئال مادرید بر می‌گردد که سه بار در نوکمپ دروازه حریف را باز کرد. در این بازی فیلیپ کوتینیو و آرتورو ویدال نیز گلزنی کردند. ایوان راکیتیچ تک گل تیم کاتالانی را در دیدار برگشت ال کلاسیکو به ثمر رساند. جرارد پیکه، آلنیا، لانگله و جوردی آلبا دیگر گل‌های آبی اناری‌ها را در بازی‌های بعدی به ثمر رساندند.

این هفت پیروزی به همراه تساوی (با گل) مقابل اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید نشان از ارزش کار گروهی بارسا است. مسی ستاره است اما هم تیمی‌هایش نشان دادند که می‌توانند تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.