چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۷۹۲ میلیون تومان سهم ۲۸ صنف از عیدی یک میلیارد تومانی ارشاد
۷۹۲ میلیون تومان سهم ۲۸ صنف از عیدی یک میلیارد تومانی ارشاد

سخنگوی خانه سینما خبر داد

۷۹۲ میلیون تومان سهم ۲۸ صنف از عیدی یک میلیارد تومانی ارشاد

سخنگوی خانه سینما از برگزاری اولین جلسه هیات مدیره خانه سینما محوریت محاسبه عیدی یک میلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد.

پرونده جنجالی عیدی یک میلیاردتومانی وزارت ارشاد به سینماگران به‌جهت نبود اطلاع‌رسانی شفاف از سوی مدیران خانه سینما همچنان مفتوح است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی درباره این پرونده علی قائم مقامی سخنگوی خانه سینما در کانال شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره خانه سینما در تاریخ چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه جزییاتی از محاسبه ارقام پرداختی به صنوف سینمایی را منتشر کرد.

بنابر اعلام قائم‌مقامی؛ «چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه اولین جلسه هیأت مدیره خانه سینما در سال جدید برگزار شد و مهمترین بحث، موضوع عیدی امسال بود. با توجه به اینکه دقت در محاسبه جز لاینفک حرفه من (مدیریت تولید) است، در حضور اعضای محترم هیأت مدیره اسناد پرداختی را محاسبه کردم. نتیجه اینکه: جمع کل پرداختی‌ها (به اعضای ۲۸ صنف دریافت کننده عیدی) مبلغ ۷۹۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان است.»

پیش از این همایون اسعدیان رئیس هیأت مدیره خانه سینما اعلام کرده بود که بخشی از این مبلغ به افراد تحت پوشش خانه سینما که الزاماً عضو صنوف سینمایی هم نیستند، تعلق گرفته است که به جهت حفظ شأن این افراد، لیست پرداختی آن منتشر نخواهد شد.

اواخر سال ۹۷، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به خانه سینما پراخت کرد که حاشیه‌های بسیاری به همراه داشت.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.