صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / لیکنز: ۵ فینال تا انتهای فصل داریم

لیکنز: ۵ فینال تا انتهای فصل داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید هر ۵ بازی پیش روی این تیم تا انتهای فصل حکم فینال را دارند.

جرج لیکنز

به گزارش کسب و کار نیوز، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، گفت: ۵ بازی مهم تا انتهای فصل داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. بازی مقابل پیکان می‌تواند مهم‌ترین بازی ما باشد چرا که اهمیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر ۴۹ امتیاز داریم و این نتیجه بدی محسوب نمی‌شود و وقتی که من به این تیم آمدم کسی فکر نمی‌کرد که چنین نتایجی بگیریم. خط حمله ما بسیار خوب است اما عملکرد تیم ما در بخش دفاعی قابل تأمل است.

او ادامه داد: به مالک و هواداران باشگاه تبریک می‌گویم که در یک سالی که مالکیت این تیم را بر عهده گرفته است موفق به گرفتن ۴۹ امتیاز شده است و این کار بزرگی است. هواداران تبریزی با تراکتورسازی و فوتبال زندگی می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک باشگاه معمولی را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنیم. خوشحالم که آقای زنوزی با من و بازیکنان جلسه گذاشته و بعد از این جلسه هیچ فشاری روی تیم گذاشته نشده است و انگیزه برای ادامه کار در تمام بازیکنان افزایش یافته است.

لیکنز اضافه کرد: من یک برد را بیشتر از سه مساوی دوست دارم و همیشه از باخت منتفر هستم. خیلی خوب است که وقتی امتیازی را از دست می‌دهیم بتوانیم شروعی دوباره داشته باشیم و برای کسب موفقیت بجنگیم.

او در مورد مصدومان تیمش هم بیان کرد: ایمان سلیمی در تمرین امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و باید وضعیت او برای بازی فردا بررسی شود. سوگیتا نیز ۵۰ درصد آماده بازی شده است اما هنوز وضعیت نهایی او را در خصوص بازی فردا نمی‌دانیم. محمدرضا اخباری به علت شرایطی که در بازی قبلی پیش آمد صد در صد فردا درون دروازه ما می‌ایستد. در خصوص سوگیتا نیز نمی‌خواهم ریسک کنم چرا که او را برای بازی‌های آینده نیاز داریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش هم گفت: ما هیچ‌گاه به دنبال این نیستیم که ۳ امتیاز را به ما هدیه بدهند و می‌خواهیم برای کسب ۳ امتیاز همیشه بجنگیم. تمام بازیکنانم برای تیم بازی می‌کنند و شرایط تیمی ما بسیار خوب است. هر بازی پیچیدگی و شرایط سخت خودش را دارد. نمی‌خواهم در این خصوص حرف‌های تکراری بزنم. اتفاقی که دیشب در بازی منچستر سیتی – تاتنهام افتاد فقط در فوتبال رخ می‌دهد و همین است که این ورزش را بسیار زیبا و جذاب کرده است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.