صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / ارتش مظهر اقتدار و پایداری و تبلور استقلال و آزادی ملت ایران است

استاندار مرکزی:

ارتش مظهر اقتدار و پایداری و تبلور استقلال و آزادی ملت ایران است

استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی مظهر اقتدار و پایداری و تبلور استقلال و آزادی ملت ایران است.

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدعلی آقازاده در این پیام اظهار کرد: بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت ایثارگری‌های دلاورمردانی است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی بویژه در طول سال های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی مظهر اقتدار و پایداری و تبلور استقلال و آزادی ملت ایران است که با تعهد و پایبندی به ارزش های دینی و ملی در تمام عرصه های مهم تاریخ این مرز و بوم خوش درخشیده و در خدمتگزاری صادقانه پیش قدم بوده است و امروز تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مسیر پرافتخار تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامیدسازی جبهه دشمنان انقلاب  اسلامی را طی کرده و تداوم می بخشد و به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن به عنوان برجسته ترین و کارآمدترین ارتش ها در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح است.

استاندار مرکزی پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و رشادتهای جانبازان و ایثارگران گرانقدر، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاورمردان حماسه آفرین ارتش تبریک گفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.