چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / به کوری دشمنان تجهیزات نظامی ایران روز به روز بهتر از دیروز است
به کوری دشمنان تجهیزات نظامی ایران روز به روز بهتر از دیروز است

آیت‌الله طباطبایی نژاد:

به کوری دشمنان تجهیزات نظامی ایران روز به روز بهتر از دیروز است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: امروز به همت نیروهای نظامی به جایی رسیده ایم که نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان رده هفتم را به خود اختصاص داده ایم.

امام جمعه اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز (پنجشنبه) در مراسم رژه روز ارتش، اظهار کرد: امام خمینی در بیانیه‌ای که برای روز ارتش صادر کردند به سه جهت توجه داشتند و به تبیین آنان پرداختند، چراکه گاهی دشمنان و دوستان نادان سخنانی مبنی بر انحلال ارتش به زبان می‌آوردند.

وی ادامه داد: امام خمینی در مقابل کسانی که از انحلال ارتش سخن می‌گفتند می‌دانست که پیکره ارتش فرزندان همین ملت هستند و اکثرا قلبشان برای دین و انقلاب می‌تپید، بنابراین امام یکی از حامیان بزرگ ارتش بود و دستور داد در روز ۲۹ فروردین ماه ارتش با تجهیزاتش در شهرهای بزرگ حضور پیدا کند و به مردم دستور داد تا از ارتشی که اسلامی است، استقبال کنید و به آنان احترام بگذارید.

نماینده ولی فقیه در اصفهان تصریح کرد: امام بر این باور بودند که سلسله مراتب باید در ارتش رعایت شود، چراکه از واجبات به حساب می‌آمد، با این بیان امام امت ارتش جمهوری اسلامی پایه گرفت و در طول این چهل سال فراتر از وظیفه خود به میدان آمد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر ارتش نبود چه مشکلاتی داشتیم، گفت: امروز دوستان نادان پی بردند که اگر ارتش نبود دچار چه مشکلات بزرگی بودیم، در اوایل انقلاب سعی دشمنان بر این بود که نکند کشوری سلاحی به ایران بفروشد، اما امروزه دغدغه دشمن برعکس شده و مواظب است ایران به کشوری سلاح ندهد و خوشبختانه تمام نیروهای مسلح که تحت امر ولی، فعالیت می کنند نگاهی به چپ و راست نکردند، لذا کارشان را براساس نظر الهی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به همت نیروهای نظامی به جایی رسیده‌ایم که نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان، رده هفتم را به خود اختصاص داده‌ایم و علت، این است که برای رضای خدا فعالیت می‌کنند که به کوری دشمنان تجهیزات نظامی ایران روز به روز بهتر از دیروز می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.