صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / پیام وزیر کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
پیام وزیر کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش

پیام وزیر کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش

وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: ارتش انقلابی در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و برای حفظ جان مردم بی قرارانه به آب‌های خروشان سیلاب‌ها زدند و با تکیه بر منابع و داشته‌های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

ورود هواپیمای ارتش حامل محموله اقلام کمکی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است:

ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سمبل اقتدار و عزت ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ملت پر عظمت ایران است. نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت ارزشهای متعالی مردم در مقاطع مختلف تاریخی بیانگر اوج بصیرت و ایمان راسخ و اعتقاد قلبی ارتشیان دلاور به قدرت لایزال الهی می‌باشد که در تمامی صحنه‌ها با تمام همت و توانمندی ضمن خط شکنی در خدمتگزاری صادقانه پیش قدم بوده اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رشادت و فداکاری و ایثار در دفاع از مرزهای جغرافیایی میهن اسلامی چه در دوره پر برکت دفاع مقدس و چه صیانت از قلمرو کشور، در سایر حوادث نیز همدلانه با حضور وحدت آفرین و امیدافزای خود نشان داد که برای دفاع از ملت هیچ حد و مرزی قائل نیست و در حراست از دستاوردهای ماندگار خیل عظیم شهدای گرانقدرش، عاشقانه پا در رکاب جانفشانی قرار داده و در دفاع و امداد و نجات هموطنانش مشتاقانه اوج می‌گیرد.

حوادث چند سال اخیر از جمله حادثه زلزله کرمانشاه و وقوع سیل در برخی مناطق کشور صحنه‌های ایثارگرانه نیروی حماسه ساز نظامی کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با تمام بضاعت و امکانات و تجهیزات به طور شبانه روزی مامن و پناهگاه مردم بودند. ارتش انقلابی در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و برای حفظ جان مردم بی قرارانه به آب‌های خروشان سیلاب‌ها زدند و با تکیه بر منابع و داشته‌های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

در تقدیر و تشکر شهامت دلیرمردان ارتش در حضور دائمی در خط مقدم حوادث همان بس که عنایت حق تعالی به این نیروی مردمی و لبخند رضایت مردم توشه راهشان است. اینجانب ضمن تبریک روز ارتش به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و ارتشیاران رزمنده و جان برکف از نقش مؤثر تمامی نیروهای نظامی از جمله ارتش جمهوری اسلامی در همراهی و همکاری مؤثر و راهگشا در برقراری امنیت در کشور و همچنین مدیریت و کنترل بحران زلزله کرمانشاه و سیلاب اخیر کمال سپاس و تشکر داشته و از خداوند متعال برای همه سربازان جان نثار میهن اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.