صفحه اصلی / استان ها / کرمان / شهرستان حمیدیه در وضعیت عادی و بحران سیل کنترل شده است
شهرستان حمیدیه در وضعیت عادی و بحران سیل کنترل شده است

یک مسئول خبر داد:

شهرستان حمیدیه در وضعیت عادی و بحران سیل کنترل شده است

نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: وضعیت سیل در شهرستان حمیدیه تحت کنترل است و هلال احمر استان کرمان از لحاظ تأمین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اقدامات زیادی انجام داده است.

کمپ سیل‌زدگان روستای «حمیدیه»

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام “محمد محمودآبادی” در بازدید از انبار هلال احمر استان کرمان در شهرستان حمیدیه گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان یکی از پایگاه های فعال هلال احمر در استان خوزستان و شهرستان حمیدیه اقدامات زیادی برای تأمین اقلام سیل‌زدگان انجام داده است.

وی با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه تصریح کرد:  انبار هلال احمر استان کرمان در حمیدیه مملو از اجناس مورد نیاز سیل زدگان است و تا امروز بسیاری از اقلام مورد نیاز سیل زدگان بوسیله ستاد معین استان تأمین  شده است.

محمودآبادی اظهار کرد: باتوجه به حجم عظیم آب در منطقه و زیر آب رفتن بسیاری از روستاها، هلال احمر استان کرمان با حضور فعال، همه اقلام خوراکی و بهداشتی و چادر برای اسکان آن ها را فراهم کرده است.

وی با تقدیر از زحمات نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان کرمان فعال در حمیدیه افزود: برای جلوگیری از اسراف در عرضه غذاهای گرم، ستاد معین استان تصمیم گرفت بسته‌های خشک مواد غذایی را با محوریت هلال احمر در روستاها توزیع کند و خوشبختانه در این زمینه هم موفق عمل کردیم.

نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک‌رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: نیروهای هلال احمر استان کرمان به صورت روزانه به روستاها و نقاط مختلف متأثر از سیل مراجعه و اقلام بهداشتی و خوراکی را به مردم  تحویل می‌دهند.

محمودآبادی تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان حمیدیه وضعیت عادی است و بحران سیل تحت کنترل است و یکسری از کمبودها در حوزه آبرسانی، پوشاک و روشنایی از کرمان تأمین شده است.

وی با اشاره به امکانات لجستیکی و پشتیبانی ستاد معین استان کرمان در حمیدیه خاطرنشان کرد: با بیش از ۷۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین که ستاد معین استان در حمیدیه مستقر کرده، کار تکمیل سیل بندها و تجهیز آن ها در حال انجام است و باتوجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی باید تا دو روز آینده منتظر افزایش جریان آب باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.