صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / در سال جدید مسئولان همراهی بیشتری با هم داشته باشند
در سال جدید مسئولان همراهی بیشتری با هم داشته باشند

حکیمی پور:

در سال جدید مسئولان همراهی بیشتری با هم داشته باشند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: در سال جدید بهتر است، مسئولان مساعی و همراهی بیشتری با هم داشته باشند و از باب وحدت و همدلی وارد شوند و رفتارشان نسبت به گذشته با یکدیگر مهربان‌تر و همدلانه‌تر باشد.

احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران، دبیر کل حزب اراده ملت ایران

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های سال جدید برای مسئولان و رؤسای قوا چیست، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در آغاز سال جدید رخ داد و سیلی که در چند استان جاری شد کار مردم عملاً فلج شده است و لازم است در این زمینه ما بیش از آنکه شاهد کشمکش در سطح مسئولان و اختلاف نظر میان آنان باشیم به سمت هماهنگی و همکاری میان قوا برای رفع این مشکلات حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وجود اختلافات میان مسئولان کام مردم را تلخ می‌کند، اظهار کرد: متأسفانه می‌بینیم که در همه مسائل از جاری شدن سیل گرفته تا سایر مشکلات اقتصادی کمتر توافق نظری میان مسئولان و نهادهای مختلف وجود دارد، در حالیکه ما نیازمند یک فضای همگرایی و همیاری مناسب میان همه مجموعه نظام هستیم و اگر در این زمینه اقدام عملی انجام ندهیم قطعاً سال خوبی در پیش رو نخواهیم داشت.

دبیر کل حزب اراده ملت تاکید کرد: اگر مسئولان به دنبال عملی کردن شعار سال مبنی بر رونق تولید هستند نیز لازم است انسجام و هماهنگی میان مجموعه‌های مختلف بیشتر شود و تمامی اقدامات در جهت مساعی و همراهی میان قوا باشد و هم کمک کند تا مشکلات را رفع کنیم، نه اینکه ببینیم دقیقاً عکس این موضوع عملی می‌شود.

حکیمی پور ادامه داد: انجام کارها البته نیازمند همکاری مردم هم هست اما جامعه نیز تا وحدت و همدلی مسئولان را نبیند و آن را باور نکند ممکن است کمتر علاقمند به همراهی کردن با آنان در رفع مشکلات باشد. پس بهتر است همه مسئولان بکوشند امسال رفتارشان با یکدیگر مهربان‌تر باشد و از در همراهی و همکاری با یکدیگر وارد شوند.

وی در پایان تاکید کرد: مجلس هم باید به درستی به وظایف خود عمل کند و اساساً همه نیروهای مؤثر و دارای قدرت قانونی در کشور باید کار خود را انجام دهند و بر انجام وظایف خود تاکید و تمرکز داشته باشند. نه اینکه هر کس بیاید و خود را همه کاره بداند و در اموری که مربوط به دیگران است دخالت کند. چرا که در این شرایط بیشتر ناهماهنگی و نارضایتی رخ می‌دهد و کاری پیش نخواهد رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.