صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / کولاکوویچ: ملی‌پوشان نسبت به پارسال آماده‌تر هستند

کولاکوویچ: ملی‌پوشان نسبت به پارسال آماده‌تر هستند

سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید ملی‌پوشان در مقایسه با سال گذشته از نظر بدنی و روحی آماده‌تر هستند.

کولاکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) ۲۷ فروردین ماه ملی‌پوشان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط اردوهای تیم ملی توضیح داد: شروع کار ما از ۱۹ فروردین بود و تمرینات را هم تا امروز داشتیم. اگر مقایسه کنیم نسبت به سال گذشته بازیکنان تیم ملی مخصوصاً تیم دوم ما آمادگی بهتری دارند. از همه آن‌ها خیلی تشکر می‌کنم که شرایط را درک کرده و با وضعیت خوبی وارد اردوها شده‌اند که همین موضوع باعث امیدواری ما می‌شود.

او در مورد نفرات جوان و نوجوان دعوت شده به تیم ملی نیز توضیح داد: همانطور که می‌دانید نوجوان و جوانان باید برای حضور در مسابقات پیش رو وارد تیم‌های خودشان شوند اما فعلاً با ما تمرین می‌کنند تا با جمع‌آوری تجربه برای تیم‌های خود کمک کننده باشند. فعلاً با آن‌ها تمرین می‌کنیم تا لژیونرها نیز از هفته بعد به تیم اضافه شوند.

کولاکوویچ ادامه داد: تمرینات ما تا زمان شروع مسابقات ادامه دارد و سعی می‌کنیم خود را به شرایط آرمانی برسانیم. البته همانطور که می‌دانید شرایط ما با سایر تیم‌ها متفاوت است و نتوانسته‌ایم مسابقات دوستانه را پیش از لیگ ملت‌ها برگزار کنیم چون رقابت‌های اروپایی در حال برگزاری است و این امکان وجود نداشت اما سعی می‌کنیم خودمان را با تیم‌های دیگر هماهنگ کرده و روند خوبی داشته باشیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.