صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اپلیکیشن «باک» امکانی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم
اپلیکیشن «باک» امکانی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم

اپلیکیشن «باک» امکانی برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به گزارش پایگاه خبری اقتصاد آنلاین جوابیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, این شرکت در پاسخ به گزارش پایگاه خبری اقتصاد آنلاین جوابیه‌ای را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: «پایگاه خبری اقتصاد آنلاین با انتشار گزارشی در روز بیست‌وهشتم اسفندماه سال گذشته (۹۷) با عنوان «رونمایی دوباره از یک اپلیکیشن قدیمی/ کفگیر شرکت ملی پخش به ته دیگ خورد» به موضوع رونمایی از اپلیکیشن باک در نشست خبری روز ۲۲ اسفند سال ۹۷ این شرکت پرداخته و مدعی شده است که هدف از این اقدام، رونمایی نمایشی و مجدد به منظور فریب افکار عمومی بوده است، این در حالی است که معرفی این اپلیکیشن در حاشیه نشست خبری یادشده به منظور اعلام تغییر نام آن به «باک» و تشریح امکانات و ابزارهای تازه افزوده شده به این اپلیکیشن بوده است و به‌رغم ادعاهای بی‌اساس مطرح‌شده در گزارش یادشده برای رونمایی چندباره این اپلیکیشن، هدف از این اقدام از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران استفاده از فرصت رسانه‌ای به وجود آمده به منظور شناساندن قابلیت‌های این اپلیکیشن و معرفی هر چه بیشتر آن به منظور خدمات‌رسانی موثر به مشتریان به‌ویژه در آستانه ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش سفرها بوده است.
ذکر این نکته ضروری می‌رسد که نشست مذکور همان طور که با عنوان «تشریح برنامه‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و طرح نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی» برگزار شد در جهت اطلاع‌رسانی به مشتریان و رانندگان خودروها و مسافران نوروزی برگزار شده و هدف از طراحی این اپلیکیشن نیز تسهیل در دسترسی رانندگان به‌ویژه در ایام شلوغ و پر تردد سال برای یافتن موقعیت جایگاه‌های سوخت در جاده‌ها و شهرها در سطح کشور بوده است.
همچنین جهت اطلاع نگارنده لازم است یادآوری شود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران یک شرکت پروژه‌محور نبوده و رسالت اصلی این شرکت نیز افتتاح پروژه نبوده و تامین و توزیع مطلوب و به‌موقع سوخت در سراسر کشور و تسهیل دسترسی مردم به سوخت مورد نیازشان جزو اهداف کلان این شرکت است و اتفاقا به همین دلیل از سوی افکار عمومی و نمایندگان رسانه‌های خبری انتظاری جهت رونمایی‌ها و بهره‌برداری‌ها و روبان بریدن‌ها نمی‌رود. لذا به نظر می‌رسد ادعاهای عجیب مبنی بر رونمایی نمایشی و صرف هزینه‌های بسیار آن هم برای اپلیکیشنی که با استفاده از توانمندی داخلی در سال‌های گذشته طراحی و متناسب با پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات مجدداً توسط همان گروه به‌روزرسانی شده و ارتقا یافته و به‌طور رایگان در دسترس عموم قرار گرفته ناشی از کم اطلاعی نگارنده بوده است».

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.