صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ‌به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوئیم
‌به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوئیم

رئیس سازمان جهانی آتیک:

‌به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوئیم

‌رئیس سازمان جهانی آتیک با بیان اینکه باید توجه داشت که باید روزبه‌روز بر همکاری دو کشور ترکیه و ایران اضافه شود، تصریح کرد: در جریان بازی‌های کثیف و ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران هستیم و ما در کنار ایران خواهیم بود و از این کشور حمایت خواهیم کرد.

جلسه

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ساهین عزیز صبح امروز در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با ابراز تأسف و همدردی داریم از جان باختن تعدادی از مردم کشور ایران در جریان سیل‌های اخیر، افزود: بلای اصلی جهان آمریکاست و امیدوارم با همکاری همدیگر با بلایی چون آمریکا بتوانیم مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که باید روزبه‌روز بر همکاری دو کشور ترکیه و ایران اضافه شود، تصریح کرد: در جریان بازی‌های کثیف و ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران هستیم و ما در کنار ایران خواهیم بود و از این کشور حمایت خواهیم کرد.

عزیز اظهار کرد: به‌عنوان رئیس سازمان جهانی آتیک که متشکل از ۵۳ کشور است به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوئیم.

رئیس سازمان جهانی آتیک با اشاره به اینکه استان هرمزگان مقصد خوبی برای گردشگری است و باید به این ظرفیت در این استان بیشتر توجه شود، خاطرنشان کرد: برای افزایش تجارت، خواهرخواندگی شهرها و استان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: امضای پروتکل‌های همکاری بین‌شهری سبب پیشرفت در مناطق موردنظر می‌شود و تجارت و گردشگری را افزایش خواهد داد.

رئیس سازمان جهانی آتیک بیان کرد: برای همکاری متقابل با این استان امیدواریم و مطمئنیم موقعیت‌های خوبی در انتظار هردوی ماست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.