صفحه اصلی / استان ها / مازندران / بازسازی و بهسازی ۳۳۲ واحد مسکونی سیل‌زده مازندران توسط بنیاد مسکن

بازسازی و بهسازی ۳۳۲ واحد مسکونی سیل‌زده مازندران توسط بنیاد مسکن

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: بنیاد مسکن ۳۳۲ واحد مسکونی را در ۴ شهرستان سیلزده میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه اعم از تخریبی و تعمیراتی در دست اقدام دارد.

اعزام دانشجویان بسیجی استان به مناطق سیل زده گلستان و مازندران

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن خیریانپور در جلسه پیگیری و هماهنگی اقدامات ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده مازندران اظهار کرد: مسائل بازسازی در سه محور مناطق مسکونی، کشاورزی و حوزه‌های زیربنایی با جدیت و به طور همزمان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به این که بنیاد مسکن ۳۳۲ واحد مسکونی را در ۴ شهرستان میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه اعم از تخریبی و تعمیراتی در دست اقدام دارد، یادآور شد: مجموعاً ۷۰۸ فقره از تسهیلات ۲ میلیون تومانی در این ۴ شهرستان استفاده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اعلام این که کمیته امداد امام (ره) ۱۴۲ فقره تعمیراتی و ۱۴ فقره تخریبی در این ۴ شهرستان آمار داده است، گفت: ۲۸ فقره تخریبی و ۱۴۳ واحد تعمیراتی در شهرستان‌های میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه نیز از سوی بهزیستی اعلام شده است.

پیشگیری از حوادث آینده در بازسازی مناطق سیل زده مورد توجه قرار گیرد

مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دستگاه‌های دولتی، سپاه، بسیج و ارتش و گروه‌های جهادی و مردمی با اشاره به این که اقدامات صورت گرفته از سوی همه نیروهای عمل کننده در دو بحران سیل اخیر جهادی بوده است، اظهار کرد: مازندران باید در اقدامات بازسازی نیز ممتاز عمل کند.

وی با بیان این که از این پس اقدامات در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده است، یادآور شد: با توجه به پایان توانِ تاب‌آوری این مناطق، باید همه اقدامات به بازگشت و عادی شدن کامل زندگی مردم منجر شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر این که بازسازی با حضور دستگاه‌ها در صحنه در جهت نظارت بر فرآیند انجام کار و کاستن آلام مردم باید همراه باشد، خاطرنشان کرد: در بازسازی مناطق سیل‌زده؛ پیشگیری از حوادث آینده و اقدامات بازدارنده از بروز مجدد بحران مورد توجه قرار گیرد.

رازجویان با بیان این‌که اقدامات بازسازی باید فنی، منطقی و آینده نگرانه باشد، تصریح کرد: سرعت، دقت و کیفیت در حوزه بازسازی باید محور فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به این که اقتصاد مازندران، کشاورزی محور است، تاکید کرد: سردهنه‌ها و کانال‌های آب باید هرچه سریع‌تر به حالت اولیه بازگردند تا کشاورزان بتوانند زمین‌ها و باغات را احیا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.