صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / زهرا نعمتی: امیدوار به کسب سهمیه المپیک در هلند هستیم
زهرا نعمتی: امیدوار به کسب سهمیه المپیک در هلند هستیم

زهرا نعمتی: امیدوار به کسب سهمیه المپیک در هلند هستیم

عضو تیم ملی ریکرو بانوان گفت: با آمادگی خوبی که تیم ملی ریکرو بانوان دارد، امیدوار به کسب سهمیه تیمی المپیک 2020 توکیو در مسابقات جهانی هلند هستیم.

زهرا نعمتی

به گزارش کسب و کار نیوز، زهرا نعمتی درباره وضعیت ملی ملی ریکرو بانوان برای شرکت در جام جهانی شانگهای چین اظهار کرد: من و سایر بانوان کماندار ریکرو از آمادگی خوبی برخورداریم و این امیدواری وجود دارد که تا قبل از اعزام به جام جهانی شانگهای چین به اوج آمادگی برسیم. تمام تلاش بر این است که در مسابقات جهانی هلند که خردادماه برگزار می‌شود در بخش تیمی بانوان موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم.

وی گفت: رشته تیروکمان با سایر رشته‌ها متفاوت است و گرفتن سهمیه کار راحتی نیست. زیرا تیراندازان زیادی از سراسر دنیا در رقابت‌های کسب سهمیه شرکت می‌کنند و از بین ۶۴ کمانداری که به المپیک راه پیدا می‌کنند، تنها سه نفر یا سه تیم مدال می‌گیرند. بنابراین خیلی امیدوار هستیم همان طور که در المپیک‌های قبلی موفق به کسب سهمیه شدیم این دوره نیز سهمیه را کسب کنیم، البته سهمیه تیمی نه انفرادی.

نعمتی در پایان اضافه کرد: در این دوره زنان کماندار پیشرفت خوبی نسبت به دوره قبل دارند و همه آماده هستند تا قبل از اعزام به جام جهانی چین به اوج آمادگی برسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.