صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کریمی: واردات گوشت با ارز نیمایی خلاف قانون است

خطاب به نوبخت

کریمی: واردات گوشت با ارز نیمایی خلاف قانون است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی اعتبار گذاشته‌ایم که این مبلغ با ارز ۴,۲۰۰ تومان بوده است. اینکه دولت می‌خواهد به صورت تدریجی نرخ ۴,۲۰۰ تومان را افزایش دهد خلاف قانون است.

علی اکبر کریمی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در مورد مطالبات فرهنگیان گفت: به آنها قول داده شده است که تا پایان سال مطالبات‌شان پرداخت شود. بیش از هفت یا هشت ماه است که مطالبات این عزیزان پرداخت نشده است. مبلغ ناچیزی که به حقوق یک معلم حق التدریس اختصاص می‌یابد در مقایسه با تورم موجود هیچ است. این مبلغ پس از این تأخیر ارزش خود را از دست داده است. انتظار این است که به قول مساعدی که برای پرداخت این مطالبات داده‌اند پایبند باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس خطاب به وزیر ارتباطات گفت: رسیدگی جدی به وضعیت کارگزاران شاغل در دفاتر مخابراتی روستایی احساس می‌شود. علی رغم اینکه این عزیزان سال‌های طولانی در این دفاتر سابقه خدمت دارند، هم اکنون بلاتکلیف شده و در آستانه بیکاری و از دست دادن شغل‌شان هستند. انتظار داریم این موضوع را رسیدگی کنید. تعداد این عزیزان در سطح کشور کم نیست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تذکر خود خطاب به نوبخت گفت: شما اخیراً در مصاحبه‌ای گفته‌اید که قرار است واردات گوشت با ارز نیمایی انجام شود. استحضار دارید که در بند «ز» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی اعتبار گذاشته‌ایم. این مبلغ با ارز ۴,۲۰۰ تومان بوده است. اینکه دولت می‌خواهد به صورت تدریجی نرخ ۴,۲۰۰ تومان را افزایش دهد خلاف قانون است. ما انتظار داریم کاری خلاف قانون در این صورت انجام نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.