صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فابرگاس دلیل رفتنش از چلسی را بیان کرد
فابرگاس دلیل رفتنش از چلسی را بیان کرد

فابرگاس دلیل رفتنش از چلسی را بیان کرد

هافبک اسپانیایی سابق چلسی عنوان کرد که مائوریسیو ساری و جورجینیو دو دلیل عمده‌ای بودند که باعث شدند تا او راه خروج از این تیم را در پیش بگیرد.

سسک فابرگاس

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میرور، سسک فابرگاس در زمستان بعد از چند فصل حضور در چلسی، در زمستان از این تیم جدا شد و راهی لیگ فرانسه و تیم موناکو شد. او چهار فصل و نیم در تیم چلسی بود و با این تیم افتخاراتی از جمله قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

سسک فابرگاس درباره رفتنش از چلسی گفت: من می‌توانستم قرارداد خودم را با چلسی تمدید کنم و در تیم حضور داشته باشم ولی مربی جدیدی به تیم اضافه شد و بازیکنی به تیم آورد که برای او حکم پسرش را داشت. دوست داشتم که در همه بازی‌ها برای تیمم به میدان بروم ولی شرایط برای من در چلسی فراهم نبود و نتوانستم شرایط خوبی در این تیم داشته باشم. البته از اینکه چالش‌ها و پروژه‌های جدیدی در فوتبال و زندگی داشته باشم خوشحال هستم و لذت می‌برم و اکنون نیز تمام تمرکز من روی تیم جدیدم است.

فابرگاس که عضو تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ بود و قهرمانی در جام جهانی را نیز تجربه کرد سابقه بازی در تیم‌های آرسنال و بارسلونا را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.