صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / سرپرست صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی "دکتر ناصر مطیعی" را به سمت سرپرست صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

وزیر علوم

به گزارش کسب و کار نیوز، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر مطیعی آمده است: “نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون تشکیل صندوق رفاه دانشجویان مصوب ۴/‏۱۱/‏۱۳۷۱ مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست صندوق رفاه دانشجویان” منصوب می‌شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان، گام‌های مؤثری در افزایش خدمت رسانی و ارتقای رفاه دانشجویان بردارید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانون مندی آن صندوق نهایت اهتمام خویش را به کار برید. “

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر ناصر مطیعی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در رشته است که به مدت دو سال از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ مسئولیت صندوق رفاه دانشجویان را برعهده داشته است.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های مهندس ذوالفقار یزدان مهر، رئیس سابق صندوق رفاه دانشجویان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.