صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رابرت دنیرو به جمهوری خواهان تاخت
رابرت دنیرو به جمهوری خواهان تاخت

رابرت دنیرو به جمهوری خواهان تاخت

رابرت دنیرو بازیگر سرشناس آمریکا در گفت‌وگویی با انتقاد شدید از حزب جمهوری‌خواه گفت: ما فراموش نمی‌کنیم که آنها در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ چه کارها کرده‌اند.

رابرت دنیرو

به گزارش کسب و کار نیوز، رابرت دنیرو، بازیگر سرشناس آمریکا و یکی از منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد که مردم آمریکا تمام آنچه جمهوری خواهان در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ انجام داده‌اند، فراموش نخواهند کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در گفت‌وگو با نشریه”هالیوود ریپورتر” با اشاره به گزارش چهار صفحه‌ای دادستان کل آمریکا از نتایج تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه در باره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد، این گزارش خلاصه تأسف بار است.

در این گزارش تلاش شده است که نتایج تحقیقات مولر کوچک و کم اهمیت نشان داده شوند تا رئیس جمهوری شرایط بهتری داشته باشد.

این بازیگر اضافه کرد: نکته جالب این است که دموکرات‌ها اقدام درستی انجام دادند و اعلام کردند که “ما منتظر برقراری عدالت باقی می‌مانیم.” اکنون انتشار تحقیقات مولر بستگی به کنگره دارد زیرا انتشار آن توسط دادستان کل منع شده است اکنون باید ببینیم که کنگره چه کاری انجام می‌دهد و تا چه اندازه اثر گذار است.

دنیرو اضافه کرد: من فکر می‌کنم اگر این مساله حل نشود اعتراضات عمومی بسیاری برگزار شوند. ما باید نتایج تحقیقات را بدانیم؛ نمی‌دانم که در این کشور با حضور جمهوری خواهان چه اتفاقی رخ داده است. جمهوری خواهان در دوران ریچارد نیکسون رئیس جمهوری پیشین آمریکا، نیز این گونه رفتار نکردند که امروز رفتار می‌کنند ما اقدامات آنها را فراموش نخواهیم کرد.

این بازیگر در این اظهارات به رسوایی واترگیت اشاره می‌کند که باعث کناره گیری نیکسون شد.

وی ادامه داد: من حتی خوشحالتر می‌شوم که مولر به دستان (ترامپ) دستبند زده و لباس نارنجی بپوشاند و مدت‌های مدیدی او را از اینجا دور کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.