صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس
اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس

اعلام بازنشستگی بارزالی با یوونتوس

مدافع با تجربه یوونتوس تاکید کرد که در پایان فصل با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

آندره بارزالی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته سی و دوم رقابت‌های سری A به مصاف اسپال رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

یووه با پیروزی و یا تساوی در این دیدار می‌توانست شش هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی خود را نهایی کند اما بیانکونریها با شکست غیر منتظره‌ای که داشتند باید منتظر نتیجه دیدار ناپولی باشند.

آندره بارزالی، مدافع ۳۸ ساله یوونتوس بعد از این دیدار تاکید کرد که فصل پایانی فوتبال خود را تجربه می‌کند و با پیراهن یوونتوس از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

او در ادامه به آینده فوتبالی خود اشاره کرد و در این باره گفت‌: درباره آینده فوتبالی خود بسیار فکر کرده‌ام. با وجود این که پیشنهاد دارم اما فکر می‌کنم که زمان بازنشستگی من فرا رسیده است. در پایان فصل خواهم رفت. وقتی بازیکن فوتبال هستید سخت است که به زندگی بعد از فوتبال فکر کرد. آسیب‌دیدگی‌های زیاد باعث شد تا من چنین تصمیمی را بگیرم.

بارزالی هفت قهرمانی با یوونتوس در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی به دست آورده است. این مدافع ۳۸ ساله یوونتوس ۷۴ بار هم پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا را بر تن کرده و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.