صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سنگین‌ترین محرومیت‌های تاریخ لالیگا + تصاویر
سنگین‌ترین محرومیت‌های تاریخ لالیگا + تصاویر

سنگین‌ترین محرومیت‌های تاریخ لالیگا + تصاویر

در میان سنگین‌ترین محرومیت‌های لالیگا سه ماه محرومیت از حضور در میادین نیز وجود دارد.

محرومیت های سنگین در لالیگا

به گزارش کسب و کار نیوز، دیگو کاستا در دیدار اتلتیکومادرید و بارسلونا پس از توهین به داور از بازی اخراج شد و پنج‌شنبه هفته گذشته کمیته انضباطی اعلام کرد که مهاجم اسپانیایی- برزیلی از حضور در هشت بازی محروم شده است. محرومیت مهاجم اتلتیکو که این فصل لالیگا را از دست داد به نظر سنگین می‌رسد اما جریمه‌های بزرگ‌تر هم در تاریخ این رقابت‌ها دیده شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

کورتیسو ۲۴ بازی

در بیست و هفتم دسامبر ۱۹۶۴ اتلتیکومادرید و رئال ساراگوسا در روماردا به مصاف هم رفتند. کورتیسو خطای شدیدی روی کویار کرد و باعث شد بازیکن حریف با برانکارد از زمین خارج شود. کویار از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد.

استویچکف ۶ ماه

در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا که پنجم دسامبر ۱۹۹۰ برگزار شد در دقیقه ۴۰ بازیکن بلغاری در مقابل چندو خود را به زمین انداخت تا داور را فریب دهد اما اوریسار آسپیتارته خطا نگرفت. سرمربی بارسا که یوهان کرویف بود اعتراض کرد. داور سعی کرد او را آرام کند اما در نهایت مجبور به اخراج سرمربی هلندی شد. سپس استویچکف با عصبانیت به سمت کمک داور رفت و پایش را لگد کرد. اوریسار بازیکن بارسا را اخراج کرد و او برای ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد.

فرناندس ۱۵ بازی

هشتم ژوئن ۱۹۷۴ گرانادا و رئال مادرید در کوپا دل ری به مصاف هم رفتند. در دقیقه ۱۶ زمانی که آمانسیو توپ را در کناره خط کنترل کرد خیلی سریع شروع به حرکت به سمت زمین حریف کرد. فرناندس مقابلش ایستاد و پایش را بلند کرد و با تمام قدرت به ران پای راست مهاجم رئال مادرید ضربه زد. آمانسیو با فریاد بر زمین افتاد و ران پایش ناگهان شکافت.

مارادونا، کلوس، میگلی، سارابیا، گویکو و دی آندرس سه ماه

در پنجم می ۱۹۸۴ فینال کوپا دل ری بین اتلتیک بیلبائو و بارسلونا برگزار شد. درگیری شدید میان بازیکنان به وجود آمد. این درگیری‌ها باعث شد این دیدار را “جنگ برنابئو” بنامند. سه روز بعد سه بازیکن از هر تیم جریمه شدند.

سبایوس ۱۲ بازی

کمیته انضباطی خوسه ماریا سبایوس، دروازهبان راسینگ را به خاطر حمله به داور (پرادوس گارسیا) از ۱۲ بازی محروم کرد. او با سر به داور ضربه زد تا این تصویر برای همیشه در یادها بماند.

مونو بورگس یازده بازی

کمیته انضباطی در فصل ۲۰۰۰- ۱۹۹۹ خرمن بورگوس را به دلیل مشت زدن به سرانو در دیدار مایورکا و اسپانیول یازده جلسه محروم کرد.

په په ۱۰ بازی

در آوریل ۲۰۰۹ ختافه به مصاف رئال مادرید رفت و زمانی که بازی ۲ بر یک بود په‌په خیلی آرام کاسکرو را هل داد و او نقش بر زمین شد. داور پنالتی اعلام کرد. حرکت بازیکن ختافه باعث شد په په کنترلش را از دست بدهد و دو لگد به کاسکرو که بر زمین افتاده بود، بزند. زمانی که آلبین از په‌په برای رفتارش توضیح خواست، مدافع پرتغالی یک مشت هم به صورت او زد. په په سپس به داور توهین کرد.

گویکوچئا ۱۰ بازی

در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو که بیست و چهارم سپتامبر ۱۹۸۳ برگزار شد گویکوچئا پس از یک خطای شدید روی مارادونا منجر به آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی شد. مهاجم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی چهار ماه از میادین دور بود.

دیارته ۱۰ بازی

دیارته در داربی سویا به رودا ضربه زد که با محرومیت ۱۰ جلسه‌ای مواجه شد. این اتفاق در ۲۳ فوریه ۱۹۸۳ رخ داد.

ایگارتوا ۱۰ بازی

بازیکن بورگوس در بیست و سوم می ۱۹۷۷ در یک دیدار به کروس ضربه زد و ۱۰ جلسه از حضور در میادین محروم شد.

مورنا ۸ بازی

او در جریان دیدار والنسیا و اتلتیکو مادرید به داور توهین کرد و هشت جلسه محروم شد.

آکونیا و لاینس ۷ بازی

در پایان دیدار ویارئال و ساراگوسا که در سال ۲۰۰ برگزار شد تماشاگران به زمین وارد شدند و آکونیا به همراه لانس هواداران ویارئال را دنبال کردند و آنها را زدند.

پیر ۶ بازی

مهاجم رئال ساراگوسا در سال ۱۹۹۷ به خاطر ضربه زدن به پومپی، بازیکن اویه‌دو از حضور در ۶ بازی محروم شد.

کلودیو لوپس ۶ بازی

مهاجم والنسیا در سال ۱۹۹۸ به خاطر ضربه زدن به اوترو (مدافع اسپورتینگ خیخون) با این محرومیت روبرو شد.

آرسنو ۶ بازی

آرسنو، بازیکن راسینگ در بیست و هفتم فوریه ۲۰۰۰ با آرنج به بازیکن رئال سوسیداد ضربه زد. ضربه‌اش به قدری شدید بود که این بازیکن صورتش هفت بخیه خورد.

گلاریا ۶ بازی

او در جریان یکی از دیدارهای اتلتیکو مادرید که در سال ۱۹۶۴ برگزار شد به داور توهین کرد.

کریستیانو رونالدو ۵ بازی

مهاجم رئال مادرید پس از اخراج در ال کلاسیکو از پنج بازی محروم شد. یک بازی به خاطر حرکتش و چهار جلسه به دلیل هل دادن داور.

لوئیس فابیانو و دیوگو ۵ بازی

دیوگو، بازیکن رئال ساراگوسا و لوئیس فابیانو، بازیکن سویا در جریان یک بازی در سال ۲۰۰۷ با هم درگیر شدند. هر دو بازیکن توسط کمیته محروم شدند.

خاوی ناوارو ۵ بازی

در دقیقه ۴۰ دیدار مایورکا و سویا، آرانگو تلاش کرد یک توپ ربایی کند ولی با ضربه آرنج خاوی ناوارو روبرو شد. این برخورد شدید موجب شد بازیکن ونزوئلایی بیهوش بر زمین بیفتد. او با حمله قلبی مواجه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.