صفحه اصلی / استان ها / قم / رئیس سازمان اوقاف: به مفاهیم قرآن اهتمام ویژه داشته باشیم
رئیس سازمان اوقاف: به مفاهیم قرآن اهتمام ویژه داشته باشیم

رئیس سازمان اوقاف: به مفاهیم قرآن اهتمام ویژه داشته باشیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر لزوم اهتمام ویژه به مفاهیم قرآن کریم تاکید کرد و گفت که توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در جهان اسلام مطالبه‌گر بسیاری دارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی، در آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با بیان اینکه “تقاضا دارم به مفاهیم قرآن کریم اهتمام ویژه داشته‌باشیم، گفت: در این مسابقات با توجه به رشته‌هایی که طلاب در آن به رقابت پرداختند بیش از سال‌های گذشته به عمق مفاهیم قرآن کریم توجه شد و این سرآغاز انتقال پیام و مفاهیم قرآنی به جهانیان است.

وی اضافه کرد: این مسابقات رفیع‌ترین مسابقه‌ای است که بین طلاب جهان اسلام در این کره خاکی برگزار شده‌است و مفتخریم که میزبان سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی بودیم.

خاموشی با اشاره به تلاش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حفظ قرآن کریم افزود: خوشبختانه در آزمون سال گذشته قریب به سه میلیون نفر در حفظ جز ۳۰ شرکت کردند، که نشانه این است که همه آحاد مردم در حفظ قرآن کریم از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برگزاری دوره سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی به میزبانی قم، قدرت حوزه‌های علمیه در قم را به ما نشان داد و علاوه بر این به جهانیان ثابت شد که توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در جهان اسلام مطالبه‌گر بسیاری دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: تقاضا دارم به فرموده مقام معظم رهبری به مفاهیم قرآن کریم اهتمام ویژه داشته‌باشیم که در این مسابقات با توجه به رشته‌هایی که طلاب در آن به رقابت پرداختند امسال بیش از سال‌های گذشته به عمق مفاهیم قرآن کریم توجه شده‌است و این سرآغاز انتقال پیام و مفاهیم قرآنی به جهانیان است.

خاموشی با اشاره به این‌که اگر در مسابقات امسال نقصی وجود داشته طلاب عزیز به ما تذکر دهند ما تلاش می‌کنیم تا برای دوره‌های بعدی مشکلات را برطرف کنیم، ادامه داد: امسال تلاش بر این بود که هزینه‌ها را کاهش و کیفیت را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.