صفحه اصلی / استان ها / فارس / تداوم شدت بارش‌ها در نیمه شرقی فارس تا فردا
تداوم شدت بارش‌ها در نیمه شرقی فارس تا فردا

تداوم شدت بارش‌ها در نیمه شرقی فارس تا فردا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به موج جدید بارشی که از بعدازظهر جمعه ٢٣ فروردین آغاز شده، گفت: تا بعدازظهر یکشنبه ٢٥ فروردین شاهد شدت بارش در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

بارندگی

رحیم آزادی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: بارش‌ها در اکثر نقاط فارس خصوصاً در شرق این استان تا روز یکشنبه ٢۵ فروردین ادامه دارد. بارش‌ها همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده در نواحی مرکزی استان آغاز شده و به تدریج نواحی شرقی را در بر می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی اندیشیده شده و در حالت آماده باش هستند.

آزادی با تاکید بر لزوم پرهیز از تردد در سطح راه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، از عشایر و دامداران خواست که به هشدارهای اعلام شده توجه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از شهروندان درخواست کرد که از تردد غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خصوصاً در شرق استان خودداری کرده و در صورت ضرورت، به هشدارها توجه داشته باشند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، شهرستان‌های سپیدان، کازرون و فورگ داراب بیشترین میزان بارندگی حاصل از سامانه اخیر را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.