صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / علوی: اگر درگیری‌ها عمدی باشد، برخورد می کنم/ هنوز شانس بقا داریم
علوی: اگر درگیری‌ها عمدی باشد، برخورد می کنم/ هنوز شانس بقا داریم

علوی: اگر درگیری‌ها عمدی باشد، برخورد می کنم/ هنوز شانس بقا داریم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید اگر درگیری‌های بازی تیمش برابر فولاد عمدی باشد، با مقصران این اتفاق برخورد می‌کند.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ‏- دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد علوی بعد از شکست سه بر یک تیمش در دربی خوزستان مقابل فولاد گفت: بازی مسئله فنی نداشت. در نیمه اول تیم ما به شکل مدنظرمان بازی کرد. می‌خواستیم دفاع کنیم. طبیعتا دو روز است که سرمربی تیم هستم و برای همین بازیکنان نتوانستند تدابیر من را اجرا کنند. در نیمه دوم بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره درگیری عوامل دو تیم گفت: انتظار نداشتم بعضی از دوستان چنین برخوردی داشته باشند. آن ها دوستان خودم بودند و مدتی با هم کار کرده بودیم. متاسفانه با سرپرست تیم مان بد برخورد شد. به او فحش ناموسی دادند. متاسفانه این اتفاقات افتاد و کار بدی بود.

او افزود: ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم که این اتفاقات افتاد و هر تیم یک اخراج دادند و ما اخراج دوم را هم دادیم. اگر این درگیری ها عمدی باشد، با عوامل آن برخورد می کنیم.

علوی درباره افزایش احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته یک گفت: کار ما چند هفته قبل تمام شده اما هنوز شانس داریم. اگر بخواهند می توانیم در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان ما نیاز به خودباوری دارند. اشتباهات فردی وجود داشت ولی باید بیشتر کار کنیم. من دو جلسه است که در کنار تیم هستم و برای جا افتادن افکارم نیاز به زمان دارم.

سرمربی استقلال خوزستان اظهار کرد: داور بازی دوست داشت خیلی خوب سوت بزند اما این موضوع باعث شد که داور یک طرفه باشد. ما واقعا متضرر بودیم. گل ما به فولاد سالم بود که داور اشتباه گرفت. ممکن بود بازی دو بر دو شود. متاسفانه باختیم. مقصر باخت من هستم و باید با تیمم بیشتر کار کنم.

او تاکید کرد: من یاد گرفتم کار کنم. امروز روز اولم بود. اینکه باشیم یا نباشم را نمی دانم. تا جایی که ممکن است کار می کنم و توجیه نمی کنم. این باخت مال من است نه کس دیگر. تا وقتی مربی هستم کار می کنم تا بهتر شوم.

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.