صفحه اصلی / استان ها / کرمان / عشایر کرمان در مناطق امن اسکان داده شوند
عشایر کرمان در مناطق امن اسکان داده شوند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان:

عشایر کرمان در مناطق امن اسکان داده شوند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به هشدارهای ستاد بحران استانداری کرمان برای اسکان عشایر در مناطق امن گفت: متاسفانه امروز و در سفر به شهرستان جیرفت، در مسیر رودخانه ها شاهد اسکان عشایر در بستر رودخانه‌ها بودیم که باید هرچه سریعتر این قشر ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

روستاهای خوزستان در محاصره سیل

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید سعیدی عصر امروز ۲۲ فروردین‌ماه در ستاد مدیریت بحران جنوب استان کرمان گفت: در ابتدای سال شاهد بارندگی‌های شدیدی در استان کرمان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه همه اقدامات ما پیشگیرانه است، بیان کرد: براساس گزارش های سازمان هواشناسی، جنوب و غرب استان کرمان در روزهای آینده از سامانه بارندگی جدید تاثیر می گیرند لذا برای جلوگیری از بوجود آمدن تبعات ناشی از بارندگی‌ها، هم اکنون اقدامات پیشگیرانه‌ای را در پیش گرفته ایم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان عنوان کرد: آبگرفتگی معابر در سطح شهرها یکی از مشکلات ماست و باید شهرداران طرح جمع آوری آب های سطحی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: پل فلزی که در گذشته در شهرستان جیرفت احداث شده باید جمع آوری و اصلاح شود.

سعیدی به تبیین اهمیت سازمان آتشنشانی در زمان بحران پرداخت و در ادامه با انتقاد شدید از نبود سازمان آتش نشانی در شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: در این خصوص تذکرات لازم را در گذشته به شهرداری و شورای شهر شهرستان داده ایم و تبعات ناشی از این موارد بر عهده مسئولین خواهد بود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.