صفحه اصلی / استان ها / سمنان / خسارت ۷میلیارد تومانی بارش‌ها به زیرساخت‌های آبفار ۲۹ روستای سمنان
خسارت ۷میلیارد تومانی بارش‌ها به زیرساخت‌های آبفار ۲۹ روستای سمنان

خسارت ۷میلیارد تومانی بارش‌ها به زیرساخت‌های آبفار ۲۹ روستای سمنان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) استان سمنان از خسارت هفت میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به زیرساخت‌های آب و فاضلاب روستایی استان سمنان خبر داد.

خسارت رانش زمین به ۱۲۰ خانه روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی - سمنان

منصور کشاورزیان روز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همه مشکلات مربوط به آبفای روستایی استان، رفع و در حال حاضر همه روستاهای آسیب‌دیده از سیل اخیر از آب شرب برخوردارند.

وی با بیان اینکه مشکلات آخرین روستای آسیب دیده استان، اوایل این هفته رفع شد افزود: در مجموع زیرساخت‌های آبفای روستایی ۲۹ روستای استان در جریان بارش‌های اخیر آسیب‌دیده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با بیان اینکه هیچکدام از زیرساخت‌های این روستاها به صورت ۱۰۰درصدی از بین نرفته بود ادامه داد: تاسیات آبفای روستایی در این ۲۹ روستا معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد آسیب دیده بودند.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها به تاسیات آبفای  14 هزار از مشترکین آب روستایی آسیب‌هایی وارد کرده بود اضافه کرد: در مجموع بیش از ۱۰ هزار خانوار در این بارش‌ها دچار خسارت‌هایی شدند.

کشاورزیان با بیان اینکه بیشترین آسیب به روستاهای شهرستان میامی وارد شده بود گفت: تاسیسات آب ۱۶ روستای شهرستان میامی در جریان این بارش‌ها آسیب دیده بود که حسین آباد کالپوش، قوشه، دگرمان، سودآغلن، باغچه، دشت شاد و…از جمله این روستاها بودند.

وی از خسارت به زیرساخت‌های آبفای روستایی ۱۱ روستای شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: ۹۰۰ مشترک این روستاها که دهملا، تاش علیا و سفلی، خیج، سطوه، قلعه بالا، آقاعبدالله و…از جمله آنها بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از خسارت به پنج روستای دامغان در جریان بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: همچنین ۳۰۰۰ مشترک روستایی در چندین روستای شهرستان مهدیشهر و از جمله فولادمحله، ده صوفیان، چاشم و…خسارت‌هایی وارد شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.