صفحه اصلی / استان ها / کرمان / استاندار کرمان برای کمک به سیل زده ها عازم خوزستان شد
استاندار کرمان برای کمک به سیل زده ها عازم خوزستان شد

استاندار کرمان برای کمک به سیل زده ها عازم خوزستان شد

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: استاندار کرمان به منظور دیدار با استاندار خوزستان و هماهنگی های بیشتر در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان و بررسی آخرین وضعیت فعالیت ستاد معین استان در حمیدیه صبح امروز فرودگاه کرمان را به مقصد اهواز ترک کرد.

روستاهای خوزستان در محاصره سیل

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس تقی زاده اظهار کرد: دکتر محمدجواد فدایی در این سفر یک روزه پس از ورود به اهواز و ملاقات با استاندار خوزستان، بازدید کاملی از منطقه سیل زده حمیدیه خواهد داشت.

تقی زاده تصریح کرد: استاندار کرمان پس از ورود به حمیدیه و بازدید از ستاد مرکزی استان کرمان به عنوان معین این منطقه، بازدید از انبار هلال احمر استان کرمان در منطقه را در برنامه دارد.

به گفته عباس تقی زاده، استاندار کرمان در ادامه این سفر، ضمن بازدید از منطقه سیل زده حمیدیه و روستاهای اطراف در جلسه ستاد بحران این شهرستان حضور خواهد یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، علاوه بر  ارسال محموله ۲۸ تنی کمک های امدادی، بهداشتی و غذایی در ۲۰ فروردین ماه، کمک های مورد نیاز بر حسب اعلام ستاد مستقر در حمیدیه به صورت مستمر ارسال می‌شود.

 در استان کرمان یک خط هوایی ویژه به منظور تسریع در ارسال کمک های مورد نیاز مردم خوزستان به ویژه سیل زدگان حمیدیه، راه اندازی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.