صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / واکنش حزب اسلامی کار به تصمیمات اخیر امریکا

واکنش حزب اسلامی کار به تصمیمات اخیر امریکا

حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای نسبت به اقدامات اخیر دولت و حاکمان آمریکایی واکنش نشان داد.

حزب اسلامی کار

به گزارش کسب و کار نیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
ظاهراً تاریخ و عبرت‌های آن برای برخی حاکمان کم اندیش چیزی جز نیاموختن از آن به ارمغان نیاورده است. بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در طول این سال‌ها همواره سردمداران کاخ سفید اصرار داشته‌اند که جمهوری اسلامی ایران را کشوری تروریست پرور و از حامیان اصلی این عمل شنیع معرفی کنند.
اگرچه برخی کاسبان منطقه و دولت‌های مستعجل و کشورهای سرسپرده در این میانه پرچمدار چنین طرز نگرشی به کشور و ملت عزیزمان شده‌اند اما قریب به اتفاق دولت -ملت‌ها به صراحت اتهاماتی از این دست را مردود اعلام کرده‌اند. سابقه تاریخی و عملکرد دولتمردان کم هوش امریکا نیز نشان داده است که بیشترین میزان مداخله و حمایت از پدیده شوم تروریسم متوجه حاکمان واشنگتن است.

ردپای خون آلود دستگاه حاکمه آمریکا به وفور در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان دیده می‌شود و دست‌های خون آلود عوامل آنان در منطقه موضوعی نیست که بتوان انکار یا کتمانش کرد. جنگ تحمیلی علیه ایران، حمایت همه جانبه از گروهک‌های تروریستی که خون هزاران ایرانی مسلمان و حتی غیرمسلمان را بر زمین ریخته‌اند؛ از بارزترین نشانه‌های تروریستی بودن آمریکایی‌ها در برگ برگ صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است. در کنار چنین چهره خبیث و آلوده‌ای باید تحریم‌های ظالمانه ۴۰ سال گذشته را نیز افزود. تحریم‌هایی که به رغم ادعای امریکا مبنی بر تضعیف اراده پولادین ایران منجر به توانمند تر شدن نیروها و ظرفیت‌های داخلی شده است. این دست تحریم‌ها خود موضوعی مملو از دنائت و دشمنی است.
چنین دخالت‌هایی و ظلم‌های بی امانی تنها منحصر به کشورمان نیست؛ چراکه بسیاری از دولت-ملت‌های عرصه بین الملل شاهد و گواه بی‌حرف و حدیثی هستند از رفتارهای مصادره به مطلوب کردن آمریکایی‌ها. از کشورهای خاورمیانه تا آفریقایی و از آنجا تا اروپای شرقی همگی طعم تلخ زیاده خواهی و دخالت‌های غیرقانونی آمریکایی‌ها را دیده و چشیده اند. شگفت آنکه حاکمان تروریست پرور و کودتاگر کاخ سفید مدعی آزادی خواهی و رقم خوردن سرنوشت ملت‌ها به دست خودشان هستند. تناقضی عجیب در رفتار و گفتار رؤسای جمهور و وزرای دولت‌های حاکمه امریکا.
در حالی که به صراحت و روشنی از قصاب صبرا و شتیلا حمایت کرده اند و دستانشان در سوریه و فلسطین و بحرین و یمن به خون آغشته است دم از دموکراسی می‌زنند. آنها با قدرت پول و ثروت‌هایی که حاصل چپاول دارایی‌های ملت‌هاست دستگاه‌های تبلیغاتی درست کرده‌اند و از بام تا شام ادعای مذبوحانه خود را تکرار می‌کنند که ینگه دنیا؛ ناجی انسان و دولت‌های برآمده از آنهاست.
ادعایی نخ نما و پر از خون‌های پاکی که برای تحقق ظاهری آن به زمین ریخته شده است. در این میان آزاداندیشان جهان همواره این پرسش را مطرح می‌کنند که چگونه می‌شود برخی ملت‌ها و دولت‌ها مبهوت و فعال مایشا در برابر این همه زیاده خواهی ها می‌شوند. اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در عرصه بین‌الملل و مخصوصاً در مواجه با مردم شریف ایران و جمهوری اسلامی گواهی بر عدم وجود عقلانیت و قانون‌مندی در نهاد برخاسته از نظام سرمایه داری نوین است.

حزب اسلامی کار ضمن محکوم کردن دخالت‌ها و تصمیمات ظالمانه دولت ترامپ و سردمداران کاخ سفید به آنان هشدار می‌دهد که ملت و نهادهای برآمده از قانون اساسی ایران هیچگاه اجازه نخواهد داد که منویات پلید و خبیثانه ترامپ و همراهانش در واشنگتن و منطقه به مراد غایی خود برسند. آینده به آنها خواهد آموخت که تاریخ عبرت‌کده‌ای بزرگ است و از آن باید درس‌های فراموش ناشدنی آموخت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.