صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / نرخ جدید کرایه تاکسی از اردیبهشت اجرا می‌شود
نرخ جدید کرایه تاکسی از اردیبهشت اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران:

نرخ جدید کرایه تاکسی از اردیبهشت اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی متناسب با تورم منتهی به پایان سال 97 افزایش می‌یابد، گفت: بیش از ۶۰ درصد تاکسی های خطی به سیستم پرداخت الکترونیک متصل شده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، علیرضا قنادان در ارتباط با کرایه‌ تاکسی در تهران اظهارداشت: هر سال اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی ها با تأخیر صورت می گرفت، اما خوشبختانه امسال با هماهنگی های صورت گرفته، نرخ های جدید به تصویب شورای اسلامی و تائید فرمانداری رسیده است. بنابراین امسال اجرای نرخ جدید با مشکلات سال های گذشته مواجه نخواهد شد.

وی افزود: مقدمات چاپ برچسب های کرایه تاکسی ها انجام شده است و به محض اعلام نرخ تورم از سوی مرکز آمار ایران، کرایه تاکسی ها تا آخر فروردین روی برچسب ها چاپ و نرخ های جدید عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به افزایش میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سال ۹۸ گفت: امسال برای اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی ها عادلانه باشد به طوری که نه فشاری بر مردم و نه اجحافی در حق تاکسیرانان صورت بگیرد، افزایش کرایه بر اساس نرخ تورم پایان سال ۹۷ خواهد بود.

وی در پایان از توسعه پرداخت الکترونیک در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد تاکسی های خطی به سیستم پرداخت الکترونیک متصل شده اند که امسال توسعه آن در دستور کار خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.