صفحه اصلی / استان ها / قم / توجه به ظرفیت‌ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه اقتصادی قم

استاندار خواستار شد:

توجه به ظرفیت‌ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه اقتصادی قم

‌استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه ‌اقتصادی استان قم شد.

استاندار قم

‌به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست در جلسه مجمع عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که در استانداری قم برگزارشد، با اشاره به اثرات مناطق ویژه اقتصادی در توسعه کشور اظهار کرد: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی می توانند موتور محرکه اقتصاد باشند.

استاندار قم با بیان ظرفیت های مناسب منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اضافه کرد: باید طرح های اقتصادی برای جلب سرمایه گذار طراحی شود تا شاهد افزیش سرمایه گذاری در این منطقه اقتصادی و درآمدزایی آن باشیم.

سرمست با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت های حمل و نقل در منطقه اقتصادی سلفچگان ادامه داد: اتصال به راه آهن سراسری و راه اندازی فرودگاه قم می تواند در افزایش تمایل سرمایه گذاران برای ورود به این منطقه نقشی اساسی ایفا کند.

وی همچنین به بودجه ‍‍‍‍‍پیش بینی شده برای سال ۹۸ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اشاره و تصریح کرد: باید برای تامین منابع مالی و درآمد ها برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

استاندار قم حضور چهره های شناخته شده و مجرب در حوزه های اقتصادی در هیات مدیره منطقه ویژه سلفچگان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ارتقاء وضعیت اقتصادی استان بهره بری کامل شود.

مقام عالی دولت در استان به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و رونق تولید در استان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از نظرات کارشناسی هیات مدیره منطقه ویژه سفلچگان و بسته های جذب سرمایه گذار در این همایش از برنامه های استان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.