صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / کانون دانشگاهیان ایران: سپاه هرگز قابل تحریم و تهدید نیست
کانون دانشگاهیان ایران: سپاه هرگز قابل تحریم و تهدید نیست

کانون دانشگاهیان ایران: سپاه هرگز قابل تحریم و تهدید نیست

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه ای تصمیم رییس جمهوری آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی را محکوم کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نابخردانه، خلاف عرف و حقوق بین الملل، در ادامه سناریوهای قبلی، یک نهاد مهم و قانونی جمهوری اسلامی ایران (سپاه همیشه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی) را نهادی تروریستی اعلام کرد؛ ساختاری که به صراحت اصل صد و پنجاه قانون اساسی و نیاز همیشگی انقلاب اسلامی، در نخستین روزهای پیروزی انقلاب، تشکیل شد تا همواره در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن نقش بی‌بدیل داشته باشد و در عرصه‌های مختلف، در کنار ملت، خدمت‌رسانی نماید.

این سپاه، هرگز با تصمیم جاهلانه و متأثر از رویکردهای صهیونیستی قابل تحریم و تهدید نیست و هویت اصیل، مردمی و اسلامی آن تغییر نمی‌کند.
نقش آفرینی این نهاد تأثیرگذار بر معادلات منطقه‌ای و جهانی به ویژه حمایت از مظلومان جبهه مقاومت، سبب شده است سردمداران زخم‌خورده آمریکا، عمق کینه خود را از این لشکر الهی که در صف اول مقابله با تروریسم است با تروریست خواندن آن، ابراز نمایند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن این تصمیم شرورانه و شیطانی آمریکا از مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی انتظار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به عمل متقابل و بازدارنده اقدام نمایند. از وزارت امور خارجه نیز خواسته می‌شود تا از طریق و مجاری حقوقی، سیاسی و دیپلماتیک، این نقض فاحش مقررات بین‌المللی از سوی رئیس جمهور آمریکا را در بالاترین سطح پیگیری نماید.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.