صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نتانیاهو در ساحل: به جای تفریح کردن، بروید به من رأی دهید!
نتانیاهو در ساحل: به جای تفریح کردن، بروید به من رأی دهید!

تقلای چپ و راست برای رأی جمع کردن در انتخابات اسرائیل

نتانیاهو در ساحل: به جای تفریح کردن، بروید به من رأی دهید!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دنبال پیروزی حزب راست‌گرای خود در انتخابات امروز (سه‌شنبه) است، برای جمع کردن رأی به ساحل رفت و به افرادی که مشغول تفریح بودند، هشدار داد!

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از منابع صهیونیستی، انتخابات در اراضی اشغالی امروز (سه‌شنبه) در حالی برگزار شده که میزان مشارکت در این انتخابات در مقایسه با انتخابات قبلی پایین‌تر گزارش شده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی از وضعیت خود در این انتخابات نگران است. او در آخرین اظهارنظر خود درباره نتایج انتخابات بیان کرد: من به‌روزرسانی وحشتناکی دریافت کردم؛ مبنی بر این که در پایگاه‌های رأی حزب لیکود، میزان مشارکت پایین بوده اما در پایگاه‌های رأی چپ‌گرایان، میزان مشارکت بالا بوده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما باید جناح راست را حفظ کنیم.

پیش از این، نتانیاهو که برای جمع کردن رأی و حفظ سمت خود به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است، به ساحل نتانیا رفت و به افرادی که در این ساحل مشغول تفریح بودند، هشدار داد، اگر رأی ندهند، حزب لیکود شکست می‌خورد.

نتانیاهو در این حضور ساحلی، بیان کرد: من اینجا در ساحل هستم و افراد زیادی به چشم می‌خورند. اگر آنها در ساحل بمانند و رأی ندهند، فردا در حالی بیدار خواهند شد که یائیر لاپید [وزیر دارایی پیشین با گرایش چپ میانه] رهبری دولتی چپ‌گرا را در اختیار خواهد گرفت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تمامی شهروندان خواست که به پای صندوق‌های رأی رفته و به او و حزب لیکود رأی دهند.

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص، در انتخابات رژیم صهیونیستی ۶.۳ میلیون تن واجد شرایط رأی دادن هستند.

این روزنامه همچنین از انتشار ویدئویی خبر داد که در آن بنی گانتس مشغول کمک به یک موتورسوار است که دچار سانحه شده و در کنار جاده افتاده است.

ظاهراً ماجرا از این قرار است که خودروی حامل گانتس با یک صحنه تصادف مواجه می‌شود که در آن یک موتورسوار آسیب دیده و به زمین افتاده است. گانتس که فرمانده پیشین ارتش اسرائیل و رهبر حزب «آبی و سفید» با گرایش‌های چپ است، در این ویدئو دیده می‌شود که به عنوان اولین نفر به کمک فرد سانحه‌دیده می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.