صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / دهستان موگویی در حصر تمام عیار قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دهستان موگویی در حصر تمام عیار قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در مکان‌های دیگر که در مواردی مانند سیلاب، گرفتار می‌شوند با وجود فضای مجازی و دیگر امکانات این امر اطلاع‌رسانی می‌شود اما در منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ این امکانات فراهم نیست و در حقیقت در حصر تمام عیار هستند و در سفری که به این منطقه داشتم جز ناله و فریاد چیزی از مردم آنان نشنیدم که باید فکری اساسی کرد و این منطقه نیازمند اعتبار کافی است تا مشکلاتش رفع شود که کاری زمان‌بر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۲۰ فروردین در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، ضمن تبریک روز پاسدار، اظهار کرد: برخی نهادها در کشور با مُسمّی هستند و سپاه این گونه است که همواره از نظام دفاع می‌کند و اکنون دشمن آن را تروریست می‌خواند.
وی افزود: لازمه ارائه هر خدمتی این است که حالات معنوی، اعتقادی و روحی در وجود افراد زنده باشد.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ یکی از مشکل‌دارترین مناطق استان است که حل این مسائل نیازمند عزم و امکانات قوی است تا یک‌بار برای همیشه برطرف شوند.
وی با بیان این‌که همیشه شاهد بحران در این منطقه و به تبع آن در استان هستیم، گفت: در مکان‌های دیگر که در مواردی مانند سیلاب، گرفتار می‌شوند با وجود فضای مجازی و دیگر امکانات این امر اطلاع‌رسانی می‌شود اما در منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ این امکانات فراهم نیست و در حقیقت در حصر تمام عیار هستند و در سفری که به این منطقه داشتم جز ناله و فریاد چیزی از مردم آنان نشنیدم که باید فکری اساسی کرد و این منطقه نیازمند اعتبار کافی است تا مشکلاتش رفع شود که کاری زمان‌بر است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از این مرحله باید به مواردی همچون برق‌رسانی و … پرداخت.
حجت‌الاسلام نکونام بازگشایی گردنه عسل‌کشان در دهستان موگویی با دارا بودن ۱۵ روستا و حدود چهار هزار نفر جمعیت که برخی راه‌ها در آن همچنان قاطر رو است را، از اقدامات ضروری و لازم دانست که باید صورت گیرد تا بتوان مقداری خدمات اولیه به مردم ارائه داد.
وی با اشاره به این‌که باید خانه‌های تخریب شده در اولویت باشد، تصریح کرد: در منطقه دیناران نیز شش تا هفت روستا مشکلاتی مانند دهستان موگویی دارند.
فرمانده انتظامی استان سردار غلامعباس غلامزاده نیز گفت: امروز پاسداران به عنوان حافظان کشور مورد هجمه قرار گرفته‌اند و این اقدامات آمریکا راه به جایی نمی‌برد و سپاه روز به روز پایدارتر خواهد بود.
وی به نمایندگی از اعضای شورای تأمین استان از زحمات مدیریت و اعضای مدیریت بحران در بارندگی‌های تشکر کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.