صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / توافق فدراسیون کشتی و فدراسیون جهانی برای میزبانی کشتی پهلوانی آسیا
توافق فدراسیون کشتی و فدراسیون جهانی برای میزبانی کشتی پهلوانی آسیا

توافق فدراسیون کشتی و فدراسیون جهانی برای میزبانی کشتی پهلوانی آسیا

رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسلان قهرمانی کشور - کرج

حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از اینکه علیرضا حیدری، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی موضوع میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را مطرح کرد، با ایشان به توافق رسیدیم تا به صورت مشارکتی میزبانی این رقابت‌ها را در ایران داشته باشیم. در همین رابطه نیز درخواست خود را به شورای برون مرزی و وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده‌ایم تا مسابقات پهلوانی آسیا را میزبانی کنیم. تهران و یکی، دو شهر دیگر کاندیدای این میزبانی هستند و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

وی در رابطه با زمان انتخابات فدراسیون کشتی و وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداها، گفت‌: کار تأیید صلاحیت کاندیداها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است که اطلاعی از روند انجام آن ندارم اما قاعدتاً حداقل ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات وضعیت تأیید صلاحیت‌ها به کاندیداها اعلام خواهد شد تا افراد بدانند که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

سرپرست فدراسیون کشتی در مورد شرایط مالی این فدراسیون و اعزام‌های متعدد آن، گفت‌: با توجه به اعزام‌های زیادی که داریم فراهم ساختن بودجه لازم کار سختی است، اما خوشبختانه با کمک وزارت ورزش و جوانان و همچنین اسپانسرهایی که داریم تمام اعزام‌ها در حال انجام است. امروز و فردا نیز تیم نوجوانان به ترکیه اعزام می‌شود. البته قرار بود که تیم جوانان به رومانی اعزام شود که حضور در مسابقات ترکیه جایگزین این رقابت شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.