صفحه اصلی / استان ها / البرز / مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد
مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد

مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری خوزستان، مقرر شد البرز مسئولیت امداد و خدمات‌رسانی به شهرستان باوی را عهده‌دار باشد.

بیستمین روز سیل استان گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز، علی درویش پور در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان باوی که ظهر امروز دوشنبه ۱۹ فروردین در فرمانداری شهرستان باوی برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان برای کل ایران اهمیت دارد، این استان  پاره تن ایران است که هنوز زخم‌های جنگ در آن وجود دارد.

وی افزود: این روزها تمام ایران در کنار خوزستان است که مشکلات آن را مرتفع کند.

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه قبل از دستور وزیر کشور برای تعیین البرز به استان خوزستان دکتر شهبازی استاندار البرز  به این استان تعصب خاصی  داشت و دستور کمک به مردم این استان را صادر کرد، گفت:  علی رغم اینکه میزان بارش باران در استان البرز زیاد بود دکتر شهبازی با وجود مشکلات بارش باران در استان البرز پیگیر وضعیت استان خوزستان بود و بعد از دستور وزیر کشور اقدامات لازم برای کمک بیشتر با تمام امکانات  موجود استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ تن کمک‌های استان البرز جمع آوری شده که روز گذشته محموله حدود ۱۰۰ تنی به خوزستان ارسال شده که چند تن از مدیران استان این محموله را به استان خوزستان منتقل کردند،گفت: کمک‌های استان البرز در شهرستان باوی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

درویش پور با بیان اینکه کمپ استان البرز در سه راه تپه اهواز راه اندازی شده است که اقدامات و کمک‌های دستگاه‌های استان البرز در آنجا تجمیع می‌شود،گفت: بعد از این جلسه روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار می‌گیرد و با امکانات موجود به کمک سیل زدگان می‌شتابیم و تلاش ما رفع مشکل هموطنان سیل زده خواهد بود.

مشاور و دستیار ویژه استاندار خوزستان هم از تلاش و اقدام به موقع استاندار البرز برای کمک به مردم سیل زده خوزستان قدردانی کرد.

کاظمی نژاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان افزود: البرز جزو اولین استان‌هایی است که برای کمک به سیل زدگان خوزستان اقدام کرد.

وی ادامه داد: پیش از ابلاغ وزیر کشور و تعیین البرز به عنوان معین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی در حادثه سبل اخیر، استاندار البرز با توجه ویژه ای وضعیت خوزستان را رصد کرده و نسبت به ارسال کمک‌های مردمی البرز به این استان اقدام کرد.

کاظمی نژاد گفت: در البرز با هماهنگی‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در کمک رسانی، محموله‌های کمک‌های مردمی از طریق چند فروند هواپیما ارسال شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.